Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Mišljenje i procjene studenata medicine o efikasnosti nastave iz kolegija "Psihološka medicina" (CROSBI ID 624105)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Mindoljević Drakulić, Aleksandra ; Gruden, Vladimir Mišljenje i procjene studenata medicine o efikasnosti nastave iz kolegija "Psihološka medicina" // 9. godišnja konferencija psihologa Hrvatske. Pula, 2001

Podaci o odgovornosti

Mindoljević Drakulić, Aleksandra ; Gruden, Vladimir

hrvatski

Mišljenje i procjene studenata medicine o efikasnosti nastave iz kolegija "Psihološka medicina"

U ovom su radu autori željeli ispitati koliko su bili funkcionalni i efikasni u provođenju nastave iz „Psihološke medicine“ sa studentima treće godine Medicinskog fakulteta u Zagrebu. Zanimalo ih je koliko su njihova predavanja bila zanimljiva, korisna, koliko su studenti čuli novih saznanja i jesu li im ta saznanja bila dovoljno dobra i upotrebljiva za kliničku praksu i općenito za život. Nakon odslušanih predavanja, u lipnju je 31 student anonimno ispunio anketu, u kojoj je s pomoću skala procjene (metodom školskog ocjenjivanja) između ostalog, procijenio i gore navedene elemente. Rezultati su pokazali da je srednja vrijednost prilikom procjenjivanja zanimljivosti kolegija iznosila 3.26, za korisnost 3.13, za stjecanje novih saznanja aritmetička sredina bila je 3.26 te za upotrebljivost najniža srednja vrijednost od 2.87. Autori su zaključili da za poboljšanje programa treba djelomično prestrukturirati nastavu: nastaviti rad u mali grupama, uključiti u predavanja više prikaze slučajeva, a težište nastave umjesto na predavanja staviti na vježbe.

nastava; efikasnost; studenti medicine; psihološka medicina

nije evidentirano

engleski

Opinion and Evaluation of Medical Students on the Efficacy of the Curricular Course on Psychological Medicine

nije evidentirano

teaching course; efficacy; medical students; psychological medicine

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

9. godišnja konferencija psihologa Hrvatske

Pula:

Podaci o skupu

9. godišnja konferencija psihologa Hrvatske

predavanje

18.10.2001-21.10.2001

Pula, Hrvatska

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti, Psihologija