Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 761538

Mišljenje i procjene studenata medicine o efikasnosti nastave iz kolegija "Psihološka medicina"


Mindoljević Drakulić, Aleksandra; Gruden, Vladimir
Mišljenje i procjene studenata medicine o efikasnosti nastave iz kolegija "Psihološka medicina" // 9. godišnja konferencija psihologa Hrvatske
Pula, 2001. (predavanje, domaća recenzija, sažetak, stručni)


Naslov
Mišljenje i procjene studenata medicine o efikasnosti nastave iz kolegija "Psihološka medicina"
(Opinion and Evaluation of Medical Students on the Efficacy of the Curricular Course on Psychological Medicine)

Autori
Mindoljević Drakulić, Aleksandra ; Gruden, Vladimir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
9. godišnja konferencija psihologa Hrvatske / - Pula, 2001

Skup
9. godišnja konferencija psihologa Hrvatske

Mjesto i datum
Pula, Hrvatska, 18. - 21. 10. 2001

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
Nastava; efikasnost; studenti medicine; psihološka medicina
(Teaching course; efficacy; medical students; psychological medicine)

Sažetak
U ovom su radu autori željeli ispitati koliko su bili funkcionalni i efikasni u provođenju nastave iz „Psihološke medicine“ sa studentima treće godine Medicinskog fakulteta u Zagrebu. Zanimalo ih je koliko su njihova predavanja bila zanimljiva, korisna, koliko su studenti čuli novih saznanja i jesu li im ta saznanja bila dovoljno dobra i upotrebljiva za kliničku praksu i općenito za život. Nakon odslušanih predavanja, u lipnju je 31 student anonimno ispunio anketu, u kojoj je s pomoću skala procjene (metodom školskog ocjenjivanja) između ostalog, procijenio i gore navedene elemente. Rezultati su pokazali da je srednja vrijednost prilikom procjenjivanja zanimljivosti kolegija iznosila 3.26, za korisnost 3.13, za stjecanje novih saznanja aritmetička sredina bila je 3.26 te za upotrebljivost najniža srednja vrijednost od 2.87. Autori su zaključili da za poboljšanje programa treba djelomično prestrukturirati nastavu: nastaviti rad u mali grupama, uključiti u predavanja više prikaze slučajeva, a težište nastave umjesto na predavanja staviti na vježbe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Kliničke medicinske znanosti, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Medicinski fakultet, Zagreb