Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kako studenti medicine doživljavaju grupnu psihodramu (CROSBI ID 624103)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Mindoljević Drakulić, Aleksandra ; Gruden, Vladimir ; Vidas, Mercedes ; Bilić, Vedran Kako studenti medicine doživljavaju grupnu psihodramu // 15. Dani Ramira Bujasa. Zagreb, 2001

Podaci o odgovornosti

Mindoljević Drakulić, Aleksandra ; Gruden, Vladimir ; Vidas, Mercedes ; Bilić, Vedran

hrvatski

Kako studenti medicine doživljavaju grupnu psihodramu

Psihodrama je scenskoekspresivna psihoterapijska tehnika čiji je dijagnostički i terapijski efekt spontane scenske igre početkom 20.stoljeća prvi uočio i primijenio liječnik Jakob Levy Moreno. Od 70-ih se godina prošloga stoljeća u Klinici za psihološku medicinu u terapijskom radu s bolesnicima (djecom, adolescentima i odraslima) provodi grupna i individualna analitička psihodrama. No, osim u umjetničke i terapijske svrhe primjena psihodrame može biti u edukativne svrhe. Cilj je našeg rada bio da tijekom vježbi iz jednosemestralnog kolegija „Psihološka medicina“ studente 3.godine Medicinskog fakulteta u Zagrebu, upoznamo s grupnom psihodramom kao dodatnom mogućom praktičnom i kliničkom psihologijskom izobrazbom. Budući da su se svi ispitani studenti prvi pu susreli s tom dijagnostičkom i terapijskom tehnikom („naivni“ ispitanici) te nije postojala nikakva prisila dolaska na taj dio vježbi, autore je pritom zanimalo kako je taj psihički zdravi dio populacije uopće doživio psihodramu. Za tu je prigodu izrađena kratka anketa s nekoliko pitanja o studentskim stajalištima vezanim uz provođenu psihodramu. Anketiranje je provedeno u 4 manje skupine, zadnjeg dana vježbi, u lipnju 2001. godine u opservacijskoj sobi Klinike za psihološku medicinu. Anketiran je 31 student, treće godine. Rezultati su pokazali da su studenti imali veoma podijeljena razmišljanja i doživljaje o toj psihoterapijskoj tehnici. Naime, 2/3 ispitanih studenata psihodramu je doživjelo kao iznimno negativno osobno iskustvo dok je trećina preostalih studenata imala pozitivan osjećaj u odnosu na takav vid praktične edukacije, navodeći da ih je ovakav način izobrazbe poticao na razmišljanje i učvršćivao njihovo samopouzdanje.

grupna psihoterapija; analitička psihodrama; studenti medicine

nije evidentirano

engleski

How Medical Students Perceive Group Psychodrama

nije evidentirano

group psychotherapy; analytical psychodrama; medical students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2001.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

15. Dani Ramira Bujasa

Zagreb:

Podaci o skupu

15. Dani Ramira bujasa

predavanje

13.12.2001-15.12.2001

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti, Psihologija