Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Retorika tekstova i reklamnoga diskursa u časopisu za mlade OK! (CROSBI ID 624069)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | međunarodna recenzija

Kanižaj, Igor ; Gazdić-Alerić, Tamara Retorika tekstova i reklamnoga diskursa u časopisu za mlade OK! // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja ; Researching Paradigms of Childhood and Education / Gazdić-Alerić, Tamara ; Rijavec, Majda (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 63-63

Podaci o odgovornosti

Kanižaj, Igor ; Gazdić-Alerić, Tamara

hrvatski

Retorika tekstova i reklamnoga diskursa u časopisu za mlade OK!

Manipulacija se javlja u različitim poljima ljudskoga djelovanja i stara je koliko i sam čovjek. Iako je bila prepoznata i opisana već u antičkoj retorici, s promjenom društva razvili su se njezini novi načini i oblici. Manipulacija jezikom izrazito je očita u tekstovima reklama u kojima se u novije vrijeme pojavljuju zanimljivi jezični oblici s dvojnim značenjima, kako bi se primarno značenje prikrilo različitim postupcima kojih recipijent često nije svjestan. U radu će biti prikazani rezultati analize sadržaja tekstova i analize reklamnoga diskursa objavljenih u časopisu za mlade OK! u 2014. Tekst donosi rezultate analize ukupno 12 izdanja časopisa OK! 2014. Analizirat će se jezična obilježja reklama ponajprije s retoričkoga i semantičkoga stajališta, ali i tip reklama, područje i proizvod koji se oglašava, prisutnost prikrivenih oglasa, nove inačice promotivnih poruka koje se temelje na isprepletanju oglasnoga i novinarskoga sadržaja. Rad će ujedno pokazati i stvarnu količinu prostora koji reklame zauzimaju u najčitanijem časopisu za adolescente u Hrvatskoj.

časopis OK!; jezična obilježja reklama; manipulacija; prikriveni oglas

nije evidentirano

engleski

The Rhetoric of Text and Advertisement Discurse in the Youth Magazine OK!

nije evidentirano

characteristics of advertisement language; covert advertising; manipulation; OK! youth magazine

nije evidentirano

Podaci o prilogu

63-63.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja ; Researching Paradigms of Childhood and Education

Gazdić-Alerić, Tamara ; Rijavec, Majda

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-77-9

Podaci o skupu

Međunarodna znanstvena konferencija Učiteljskoga fakulteta Sveučilišta u Zagrebu: Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja

predavanje

13.04.2015-15.04.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija