Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

PRILOG VREDNOVANJU UČINAKA PRVE FAZE NTC SUSTAVA UČENJA U PREDŠKOLSKOM ODGOJU (CROSBI ID 623871)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija

Lončarić, Darko ; Novak, Anna PRILOG VREDNOVANJU UČINAKA PRVE FAZE NTC SUSTAVA UČENJA U PREDŠKOLSKOM ODGOJU // Knjiga sažetaka : u okviru V. Dana Šime i Ante Starčevića / Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Nove smjernice u odgoju i obrazovanju <i> Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića / Nikčević-Milković, Anela i sur. (ur.). Zadar: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru, 2015. str. 17-18

Podaci o odgovornosti

Lončarić, Darko ; Novak, Anna

hrvatski

PRILOG VREDNOVANJU UČINAKA PRVE FAZE NTC SUSTAVA UČENJA U PREDŠKOLSKOM ODGOJU

Postojeći programi za poticanje razvoja djeteta i njegove sveukupne dobrobiti razlikuju se u namjeni i brojnim karakteristikama, ali svima je zajednički nedostatak repliciranih evaluacijskih istraživanja kojima bi se potvrdila njihova učinkovitost. Ovaj rad predstavlja prilog formaliziranju instrumentarija i metode vrednovanja učinka prve faze NTC (Nikola Tesla Centar) sustava učenja te utvrđivanju inicijalnih rezultata takvog vrednovanja. Prva faza usmjerena je na stimulaciju razvoja moždanih sinapsi kroz aktivnosti u kojima su dominantne fina i gruba motorika, senzomotorika i akomodacija oka. U istraživanju je sudjelovalo 60-ero djece u dobi od 4 do 7 godina u tri vrtića u kojima postoje skupine koje godinu dana primjenjuju program i usporedive skupine u kojima se program ne primjenjuje. Korištena su tri testa fine motorike te po jedan test krupne motorike i akomodacije oka. Rezultati pokazuju da djeca koja sudjeluju u programu u odnosu na djecu koja ne sudjeluju imaju bolje rezultate samo u testovima fine motorike. U ostalim područjima nisu utvrđene statistički značajne razlike. Analizom metrijskih karakteristika testova pokazalo se da mnogi testovi nemaju zadovoljavajuću razinu osjetljivosti i diskriminativnosti te su prije konačnih zaključaka o učinkovitosti metode potrebna daljnja poboljšanja u metodologiji testiranja. Također, potrebno je ispitati učinke poticanja asocijativnog mišljenja i funkcionalnog znanja na čijoj se stimulaciji temelje druga i treća etapa NTC sustava učenja.

NTC; NTC sustav učenja; Nikola Tesla Centar sustav učenjamotorika; senzomotorika; akomodacija oka; predškolska ustanova

nije evidentirano

engleski

CONTRIBUTION TO THE EVALUATION OF EFFECTS OF THE FIRST PHASE OF THE NTC SYSTEM OF LEARNING IN PRESCHOOL EDUCATION

nije evidentirano

NTC; NTC Learning System; Nikola Tesla Center; motor skills; sensory motor skills; eye accommodation; preschool institution

nije evidentirano

Podaci o prilogu

17-18.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Knjiga sažetaka : u okviru V. Dana Šime i Ante Starčevića / Znanstveno-stručni skup s međunarodnim sudjelovanjem Nove smjernice u odgoju i obrazovanju <i> Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića

Nikčević-Milković, Anela i sur.

Zadar: Odjel za nastavničke studije u Gospiću Sveučilišta u Zadru

978-953-331-009-1

Podaci o skupu

V. dani Šime i Ante Starčevića : Nove smjernice u odgoju i obrazovanju / Znanstveni prinosi Dragutina Rosandića u okviru

predavanje

07.05.2015-08.05.2015

Gospić, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija, Pedagogija