Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 760615

Usvajanje engleskoga jezika kao inoga te hrvatskoga jezika kao materinskoga u mlađoj školskoj dobi


Berbić Kolar, Emina; Đurić, Tanja
Usvajanje engleskoga jezika kao inoga te hrvatskoga jezika kao materinskoga u mlađoj školskoj dobi // Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja / Udier, Sanda Lucija ; Cergol Kovačević, Kristina (ur.).
Zagreb: Srednja Europa, 2015. str. 247-269 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)


CROSBI ID: 760615 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Usvajanje engleskoga jezika kao inoga te hrvatskoga jezika kao materinskoga u mlađoj školskoj dobi
(The acquisition of English as a second language and Croatian as a mother tongue in early language learning)

Autori
Berbić Kolar, Emina ; Đurić, Tanja

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo

Izvornik
Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja / Udier, Sanda Lucija ; Cergol Kovačević, Kristina - Zagreb : Srednja Europa, 2015, 247-269

ISBN
978-953-7963-27-9

Skup
Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 25. - 27. 4. 2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
materinski jezik ; strani jezik ; hrvatski jezik ; engleski jezik ; učenici mlađih razreda
(mother tongue ; foreign language ; Croatian ; English ; younger pupils)

Sažetak
Rad se bavi istraživanjem procesa ovladavanja engleskim kao prvim stranim jezikom te hrvatskim kao materinskim u mlađoj školskoj dobi. Djeca u ranoj dobi postaju višejezični govornici, kreću u školu govoreći zavičajni idiom, a zatim uče hrvatski standardni te hrvatski jezik.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Emina Berbić Kolar (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Berbić Kolar, Emina; Đurić, Tanja
Usvajanje engleskoga jezika kao inoga te hrvatskoga jezika kao materinskoga u mlađoj školskoj dobi // Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja / Udier, Sanda Lucija ; Cergol Kovačević, Kristina (ur.).
Zagreb: Srednja Europa, 2015. str. 247-269 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
Berbić Kolar, E. & Đurić, T. (2015) Usvajanje engleskoga jezika kao inoga te hrvatskoga jezika kao materinskoga u mlađoj školskoj dobi. U: Udier, S. & Cergol Kovačević, K. (ur.)Višejezičnost kao predmet multidisciplinarnih istraživanja.
@article{article, year = {2015}, pages = {247-269}, keywords = {materinski jezik, strani jezik, hrvatski jezik, engleski jezik, u\v{c}enici mla\djih razreda}, isbn = {978-953-7963-27-9}, title = {Usvajanje engleskoga jezika kao inoga te hrvatskoga jezika kao materinskoga u mla\djoj \v{s}kolskoj dobi}, keyword = {materinski jezik, strani jezik, hrvatski jezik, engleski jezik, u\v{c}enici mla\djih razreda}, publisher = {Srednja Europa}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, year = {2015}, pages = {247-269}, keywords = {mother tongue, foreign language, Croatian, English, younger pupils}, isbn = {978-953-7963-27-9}, title = {The acquisition of English as a second language and Croatian as a mother tongue in early language learning}, keyword = {mother tongue, foreign language, Croatian, English, younger pupils}, publisher = {Srednja Europa}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font