Ljubav prema marki (brand love) - Izgradnja privrženosti i povezanosti potrošača s markom (CROSBI ID 395180)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Huđek, Vedrana
Ozretić Došen, Đurđana
hrvatski
Ljubav prema marki (brand love) - Izgradnja privrženosti i povezanosti potrošača s markom
Glavni cilj ovog diplomskog rada bio je na temelju provedenog primarnog istraživanja i dostupnih sekundarnih izvora literature utvrditi glavne sastavnice konstrukta ljubavi prema marki te dobiti uvid u načine mjerenja količine ljubavi prema marki, kao i rezultate koji su dobiveni temeljem provedenog primarnog istraživanja na području Republike Hrvatske. Mjerenje ljubavi prema marki (brand love-a) provelo se na primjeru parfema te je iznesen zaključak temeljem teorijskog i istraživačkog dijela rada.
marka; ljubav prema marki (brand love); odnos potrošača i marke; lojalnost; osobnost marke; privrženost; C-OAR-SE; komunikacija od usta do usta
nije evidentirano
engleski
Brand love - building attachment and connection between consumer and brand
nije evidentirano
brand; brand love; relationship between consumer and brand; loyalty; brand personality; attachment; C-OAR-SE; WOM (word of mouth communication)
nije evidentirano
Podaci o izdanju
53
27.04.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb