Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ljubav prema marki (brand love) - Izgradnja privrženosti i povezanosti potrošača s markom (CROSBI ID 395180)

Ocjenski rad | diplomski rad

Huđek, Vedrana Ljubav prema marki (brand love) - Izgradnja privrženosti i povezanosti potrošača s markom / Ozretić Došen, Đurđana (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2015

Podaci o odgovornosti

Huđek, Vedrana

Ozretić Došen, Đurđana

hrvatski

Ljubav prema marki (brand love) - Izgradnja privrženosti i povezanosti potrošača s markom

Glavni cilj ovog diplomskog rada bio je na temelju provedenog primarnog istraživanja i dostupnih sekundarnih izvora literature utvrditi glavne sastavnice konstrukta ljubavi prema marki te dobiti uvid u načine mjerenja količine ljubavi prema marki, kao i rezultate koji su dobiveni temeljem provedenog primarnog istraživanja na području Republike Hrvatske. Mjerenje ljubavi prema marki (brand love-a) provelo se na primjeru parfema te je iznesen zaključak temeljem teorijskog i istraživačkog dijela rada.

marka; ljubav prema marki (brand love); odnos potrošača i marke; lojalnost; osobnost marke; privrženost; C-OAR-SE; komunikacija od usta do usta

nije evidentirano

engleski

Brand love - building attachment and connection between consumer and brand

nije evidentirano

brand; brand love; relationship between consumer and brand; loyalty; brand personality; attachment; C-OAR-SE; WOM (word of mouth communication)

nije evidentirano

Podaci o izdanju

53

27.04.2015.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija