Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Percepcija sudjelovanja poznatih osoba u promociji privatnih marki (CROSBI ID 395127)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ravlić, Tihana Percepcija sudjelovanja poznatih osoba u promociji privatnih marki / Horvat, Sandra (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Ravlić, Tihana

Horvat, Sandra

hrvatski

Percepcija sudjelovanja poznatih osoba u promociji privatnih marki

Uloga i važnost privatnih maraka mijenjali su se kroz povijest te u današnjem okruženju dosegli status ozbiljnog konkurenta proizvođačkim markama. Privatne marke u suvremenom svijetu postale su nezaobilazan dio većine kategorija proizvoda široke potrošnje. U proteklih desetak godina privatne marke ostvaruju kontinuirani rast i sve veći tržišni udio u svijetu, pa tako i u Hrvatskoj. Iako danas postoje studije o utjecaju poznatih osoba u promociji općenito, ne postoji mnogo relevantnih studija koje opisuju percepciju potrošača o sudjelovanju poznatih osoba u promociji privatnih marki. Za potrebe diplomskog rada, a u svrhu prikupljanja primarnih podataka provedeno je jednokratno opisno istraživanje na prigodnom uzorku od 335 ispitanika. Istraživanje je jasno pokazalo kako je percepcija potrošača o sudjelovanju pozitivnih osoba pozitivna i ne zaostaje mnogo u usporedbi s mogućnošću sudjelovanja istih u promociji nacionalnih marki, koje još uvijek drže najviši udio na tržištu i za koje se izdvajaju daleko veći iznosi za oglašavanje. Pri izboru poznatih osoba koje bi sudjelovale u promociji, najvažniji faktori o kojim treba voditi računa su simpatičnost i imidž poznate osobe u javnosti, dok je najmanje važan faktor kontroverznost poznate osobe. Osobe ženskog spola smatraju se prikladnijima za promociju privatnih marki, dok profesija poznatih osoba, ispitanicima u uzorku nije toliko važna kao faktor pri izboru osobe koja će promovirati privatnu marku.

privatna marka; proizvođačka marka; sudjelovanje poznatih osoba u promociji; promocija privatnih marki

nije evidentirano

engleski

Perception of celebrity endorsement in private label management

nije evidentirano

private label; manufacturers label; celebrity endorsements; private labels advertising

nije evidentirano

Podaci o izdanju

51

27.02.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija