Uloga hedonističke vrijednosti proizvoda u izgradnji lojalnosti marki (CROSBI ID 395123)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Božićević, Ana
Horvat, Sandra
hrvatski
Uloga hedonističke vrijednosti proizvoda u izgradnji lojalnosti marki
Predmet rada je uloga hedonističke vrijednosti proizvoda u izgradnji lojalnosti marki. U radu će se objasniti zašto je koncept lojalnosti marki bitan u poslovanju svih poduzeća i kako hedonistička vrijednost proizvoda utječe na izgradnju lojalnosti potrošača. Budući da je hedonistička vrijednost individualna pojava i u brojnim situacijama ima jak utjecaj na ponašanje potrošača, važno ju je istražiti i razumjeti kako bi poduzeća mogla svoje proizvode/usluge što bolje prilagoditi hedonističkim potrebama i željama pojedinaca. Iako je koncept lojalnosti u velikoj mjeri istražen i objašnjen, hedonistička vrijednost proizvoda i njezin utjecaj na lojalnost marki nije u tolikoj mjeri. Sekundarnim će se istraživanjem analizirati dostupna literatura domaćih i stranih autora kako bi se teorijski objasnila lojalnost marki, njezini čimbenici, te hedonistička vrijednost proizvoda. Ciljevi ovoga rada su: definirati lojalnost marki, njezine čimbenike i vrste te hedonističku vrijednost proizvoda. Provedeno je i opisno istraživanje na prigodnom uzorku kojemu je cilj bio istražiti moderatorski utjecaj hedonističke vrijednosti proizvoda na lojalnost marki, odnosno na njezine čimbenike (zadovoljstvo markom, tržišna vrijednost marke, vrijednost marke za potrošače i povjerenje u marku) i utvrditi razliku između dvije marke čokolade od kojih jedna ima višu hedonističku vrijednost. Istraživanje je pokazalo da zadovoljstvo markom, tržišna vrijednost marke i vrijednost marke za potrošače imaju pozitivan utjecaj na stavovnu i ponašajuću lojalnost kada proizvod ima visoku hedonističku vrijednost. Također, usporedba dviju marki čokolade pokazala je kako je Bajadera percipirana kao marka veće hedonističke vrijednosti od Dorine i kako je preferirana od strane potrošača.
lojalnost marki; stavovna lojalnost; ponašajuća lojalnost; hedonistička potrošnja; hedonistička vrijednost
nije evidentirano
engleski
The role of hedonic value of products in building brand loyalty
nije evidentirano
brand loyalty; attitudinal loyalty; behavioural loyalty; hedonic consumption; hedonic value
nije evidentirano
Podaci o izdanju
51
30.01.2014.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb