Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Čimbenici utjecaja na percepciju luksuznosti modnih marki (CROSBI ID 395122)

Ocjenski rad | diplomski rad

Galošić, Martina Čimbenici utjecaja na percepciju luksuznosti modnih marki / Horvat, Sandra (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Galošić, Martina

Horvat, Sandra

hrvatski

Čimbenici utjecaja na percepciju luksuznosti modnih marki

Globalna industrija luksuznih proizvoda, koja uključuje pića, modu, kozmetiku, mirise, satove, nakit i torbe, obuhvaća veliki dio svjetske ekonomske aktivnosti. Teorijski, rad postavlja osnovu za razumijevanje luksuza i luksuzne marke pri čemu je posebna pažnja usmjerena na luksuznu modnu marku. Prilikom definiranja luksuzne modne marke objašnjena je uloga percepcije potrošača, odnosno, uočeni su čimbenici koji utječu na percepciju luksuznosti modne marke. Praktični dio rada sastoji se od empirijskog istraživanja koje se bavilo usporedbom luksuzne modne marke Chanel i luksuzne modne marke Louis Vuitton kako bi se utvrdile percepcije potrošača o navedenim markama te uočile razlike u percepciji luksuznosti. Fokus istraživanja usmjeren je na usporedbu osobnih i neosobnih čimbenika koji utječu na percepcije luksuznih modnih marki da bi se utvrdilo koja se marka percipira višom razunom luksuznosti te koji čimbenici utječu na percepciju potrošača. Rezultati istraživanja pokazuju razlike u percepcijama luksuznosti između luksuznih marki, tj. ispitanici percipiraju marku Chanel višom razinom luksuznosti od marke Louis Vuitton. Drugim riječima, potvrđena je teza da se dvije luksuzne marke razlikuju po stupnju luksuznosti, odnosno da potrošači određenu luksuznu marku mogu percipirati luksuznijom od druge. Istraživanje je značajno jer prikazuje kako potrošači percipiraju luksuzne modne marke što može imati ulogu u isticanju konkurentskih prednosti i pozicioniranju tih marki.

luksuz; modna marka; luksuzna modna marka; percepcija potrošača; percepcije luksuznosti

nije evidentirano

engleski

Determinants which influence perception of luxury fashion brands

nije evidentirano

luxury; luxury fashion brand; consumer perception; the perception of luxury

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57

23.01.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija