Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kompetencije studenata u prosudbi i odabiru hrvatskih dječjih časopisa u razrednoj nastavi (CROSBI ID 623631)

Prilog sa skupa u zborniku | stručni rad | međunarodna recenzija

Majdak, Sara ; Riman, Kristina Kompetencije studenata u prosudbi i odabiru hrvatskih dječjih časopisa u razrednoj nastavi // Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja / Researching Paradigms of Childhood and Education / Cvikić, Lidija ; Filipan-Žignić, Blaženka ; Gruić, Iva et al. (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 250-260

Podaci o odgovornosti

Majdak, Sara ; Riman, Kristina

hrvatski

Kompetencije studenata u prosudbi i odabiru hrvatskih dječjih časopisa u razrednoj nastavi

Jedan od najstarijih načina produkcije tekstova za djecu jest objavljivanje priloga u dječjim časopisima. Promatranjem tekstova koji se objavljuju u časopisima za djecu kroz povijest, može se zaključiti da produkcija ovisi o recipijentima. Polazište za utvrđivanje ciljane publike suvremenih časopisa za djecu jest analiza njihovih sadržaja. Za potrebe rada promotrili smo i usporedili tri suvremena časopisa za djecu koja se koriste u razrednoj nastavi: Smib, Radost i Prvi izbor. Na temelju sadržaja koji dominiraju u časopisima, uočava se usmjerenost ovog medija na djecu, ali i na učitelje, utoliko što omogućuju korištenje njihovih sadržaja u nastavi. S ciljem daljnje analize odnosa studenata učiteljskog studija prema dječjem časopisu kao specifičnom mediju u nastavi, proveli smo anketno istraživanje kojim smo željeli ispitati njihovu trenutnu samoprocjenu kompetencija za odabir časopisa koji će ponuditi djeci u sklopu nastave i stavove o dječjim časopisima koji objavljuju književne tekstove. Dobiveni rezultati ukazuju na relativno visoku samopro- cjenu kompetencije za odabir dječjih časopisa u nastavi koje su barem dijelom nerealno visoke, s obzirom na specifične probleme koje su studenti iskazali u relativno jednostavnim zadacima prepoznavanja i klasifikacije časopisa. Također, studenti su najbolje upoznati s dječjim književnim časopisima koje su i sami čitali u osnovnoj školi kao učenici. Na temelju rezultata ankete, zaključili smo da je potrebno u obrazovanje studenata učiteljskog studija uključiti više informacija o ulozi dječjih časopisa u nastavi.

istraživanje ; produkcija ; recepcija ; studenti ; učitelji

nije evidentirano

engleski

The competence of students in assessment and selection of Croatian children's magazines in primary school teaching

nije evidentirano

research ; production ; reception ; students ; teachers

nije evidentirano

Podaci o prilogu

250-260.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Cvikić, Lidija ; Filipan-Žignić, Blaženka ; Gruić, Iva ; Majhut, Berislav ; Zergollern-Miletić, Lovorka

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-79-3

Podaci o skupu

Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja – II. simpozij: Dječji jezik i kultura // Researching Paradigms of Childhood and Education – 2nd Symposium: Child Language and Culture.

poster

13.04.2015-15.04.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija, Pedagogija