Analiza iskrcaja kontejnerskog broda (CROSBI ID 218015)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Bukša, Juraj
hrvatski
Analiza iskrcaja kontejnerskog broda
Analiza ukrcaja/iskrcaja kontejnerskog broda s ciljem spoznaje optimalnog broja upotrijebljenih kontejnerskih mostova, utrošenog vremena, troška terminala i broda po ticanju, odnosno po iskrcanoj/ukrcanoj TEU jedinici, važna je za poznavanje logistike na kontejnerskom terminalu. Ako se svede kontejnerski most na ključnu točku za sve sudionike pomorskog transporta na kontejnerskom terminalu, ključno pitanje koje zahtijeva odgovor jest koliki je optimalni broj kontejnerskih mostova potrebno koristiti glede troška i vremena potrebnog za iskrcaj određenog tipa kontejnerskog broda (feeder, panamax, postpanamax). Povećanjem broja kontejnerskih mostova smanjuje se potrebno vrijeme za iskrcaj, ali se cijena iskrcaja povećava. Po modelu ukupnog troška, troškove kontejnerskih mostova uprava terminala uračunava kroz lučke tarife, dok se trošak broda po ticanju prikazuje kroz vozarinu. Odnos troška i vremena u zavisnosti s interferencijom kontejnerskih mostova podatak je iz kojega se sintezom dolazi do optimalnog broja prekrcajnih mostova na kontejnerskom terminalu za određeni tip kontejnerskog broda.
ukrcaja/iskrcaj kontejnerskog broda
nije evidentirano
engleski
UNLOADING OPERATION ANALYSIS OF A CONTAINER SHIP
nije evidentirano
loading and unloading of a container ship
nije evidentirano