Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju marke (CROSBI ID 395113)

Ocjenski rad | diplomski rad

Vidović, Darja Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju marke / Horvat, Sandra (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Vidović, Darja

Horvat, Sandra

hrvatski

Utjecaj zemlje podrijetla na percepciju marke

Istraživanja o zemlji podrijetla predstavljaju jednu od najšire istraživanih tema u međunarodnom marketingu. Zemlja podrijetla višerazinski je konstrukt temeljen uglavnom na imidžu zemlje i percepciji potrošača. Svaka zemlja ima svoj imidž koji se sastoji od mnoštva elemenata poput turizma, usmene predaje, imidža marki, osoba i političkog okruženja. Ovisno o imidžu zemlje potrošači percipiraju i proizvode iz te zemlje. Marke koriste zemlju podrijetla da bi se diferencirale, a potrošači elemente diferencijacije percipiraju različito, često pogrešno. Znanje potrošača o zemlji podrijetla uglavnom je loše što je dokazano i istraživanjem u kojem prosječna stopa točnosti podrijetla marke iznosi 61, 23%. Ispitanici iskazuju najpozitivniji prosječan stav prema markama Audi, BMW i Apple čije zemlje podrijetla su Njemačka i SAD. Suprotno tome, negativne promjene ukupnog prosječnog stava ispitanika izražene su kod maraka podrijetlom iz Južne Koreje i Hong Konga. Istraživanjem je također dokazano da potrošači stvaraju stav o markama bez obzira na točnost percipirane zemlje.

zemlja podrijetla; imidž zemlje podrijetla; zemlja proizvodnje; percepcija potrošača; percipirana zemlja podrijetla; imidž marke

nije evidentirano

engleski

Country of origin effect on brand perception

nije evidentirano

country of origin; country of origin image; country of manufacturing; consumer perception; perceived country of origin; brand image

nije evidentirano

Podaci o izdanju

66

20.02.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija