Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga društvene odgovornosti u donošenju marketinških odluka (CROSBI ID 395111)

Ocjenski rad | diplomski rad

Stjepanović, Josip Uloga društvene odgovornosti u donošenju marketinških odluka / Horvat, Sandra (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Stjepanović, Josip

Horvat, Sandra

hrvatski

Uloga društvene odgovornosti u donošenju marketinških odluka

Predmet ovog diplomskog rada je društveno odgovorno poslovanje te istraživanje njegove uloge u donošenju marketinških odluka poduzeća. U dinamičnom, modernom okruženju očekivanja potrošača i šire zajednice su sve veća te je za poduzeće nužno konstantno proučavati i prilagođavati se njihovim potrebama i željama. Društvena odgovornost je kroz povijest doživjela značajan napredak i danas je važan element poslovne strategije gotovo svakog uspješnog poduzeća. Uz pojam društvene odgovornosti često se veže i njegova etička komponenta – marketing kvalitete života. Kvaliteta života odnosi se na čovjekovo zadovoljstvo ili nezadovoljstvo vlastitim životom, a upravo se kroz društvenu odgovornost nastoji podići razina te kvalitete. U radu su analizirani i načini integracije društvene odgovornosti u marketinške aktivnosti te mnogobrojne prednosti koje takav način poslovanja omogućava poduzećima. Istraživanje koje je provedeno pokazalo je da najuspješnija poduzeća u Republici Hrvatskoj shvaćaju spomenute prednosti društvene odgovornosti i da ona ima važnu ulogu u njihovim svakodnevnim aktivnostima. Očekivano, poduzeća su se najviše složila oko tvrdnje da pri razvoju novog proizvoda/usluge polaze od pitanja kako novi proizvod/usluga može zadovoljiti potrebe potrošača. S druge strane, najlošije rezultate poduzeća su pokazala u uvažavanju kupovne moći stanovništva pri određivanju cijena.

društvena odgovornost; društveno odgovorno poslovanje; kvaliteta života; etika; marketinške aktivnosti; istraživanje; potrebe potrošača; kupovna moć

nije evidentirano

engleski

The role of social responsibility in making marketing decisions

nije evidentirano

social responsibility; corporate social reponsibility; quality of life; ethics; marketing activities; research; consumer needs; purchasing power

nije evidentirano

Podaci o izdanju

57

03.02.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija