Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Kriteriji odabira banke tržišnog segmenta generacije Y (CROSBI ID 395108)

Ocjenski rad | diplomski rad

Barbić, Ana Kriteriji odabira banke tržišnog segmenta generacije Y / Horvat, Sandra (mentor); Zagreb, Ekonomski fakultet, Zagreb, . 2014

Podaci o odgovornosti

Barbić, Ana

Horvat, Sandra

hrvatski

Kriteriji odabira banke tržišnog segmenta generacije Y

Ovaj rad se temelji na analizi kriterija za odabir banke tržišnog segmenta generacije Y. Pojam generacije Y označava pojedince koji su obuhvaćeni razdobljem rođenja između 1983. i 1995. godine, odnosno u rasponu su godina od 18 do 30. Upravo je generacija Y tržišni segment na koji bi marketinški stručnjaci trebali biti sve više orijentirani, a koji ujedno znači budućnost poslovanja na brojnim tržištima. Sukladno tome, cilj ovog rada je istražiti kriterije koje pripadnici generacije Y koriste pri odabiru banaka na hrvatskom tržištu. Doprinos ovakvog istraživanja leži u pomoći bankama u privlačenju mladih klijenata kroz oblikovanje ponude prilagođene upravo toj dobnoj skupini s ciljem stjecanja njihove dugoročne lojalnosti. Kako bi se ispunili definirani ciljevi rada teorijski je analizirana generacija Y kao i njene specifičnosti, nakon čega je slijedila analiza relevantnih kriterija za odabir banaka. Dodatno je provedena analiza i ponude bankarskih usluga triju banaka u Hrvatskoj kako bi se spoznalo u kojoj je mjeri pojedina od te tri banke usmjerena na pripadnike generacije Y. U svrhu utvrđivanja kriterija za odabir banaka provedeno je istraživanje na prigodnom uzorku od 157 pripadnika generacije Y iz cijele Hrvatske. Navedenim istraživanjem utvrdilo se da pripadnici generacije Y u Hrvatskoj pri odabiru banke čiji će klijenti postati najviše vrednuju kriterije poput cijene bankarskih proizvoda, pouzdanosti banke i bankarskih proizvoda, kvalitete usluge banke te gustoće rasprostranjenosti bankomata. Najniže vrijednosti kod odlučivanja o važnosti pojedinih kriterija za odabir banke su ostvarili kvalitetno oglašavanje banke te sam imidž banke, iz čega slijedi zaključak da su to najmanje relevantni kriteriji za generaciju Y prema mišljenjima ovog uzorka ispitanika. Dobiveni rezultati i saznanja ovog istraživanja mogu pomoći bankama pružajući im smjernice za daljnje aktivnosti ka usmjerenju svojih ponuda i usluga tržišnom segmentu generacije Y.

generacija Y; kriteriji odabira banaka; banke u Hrvatskoj

nije evidentirano

engleski

Bank selection criteria of generation Y as market segment

nije evidentirano

generation Y; bank selection criteria; banks in Croatia

nije evidentirano

Podaci o izdanju

74

28.01.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Ekonomski fakultet, Zagreb

Zagreb

Povezanost rada

Ekonomija