Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

On the logical form of educational philosophy and theory (CROSBI ID 623590)

Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa

Žarnić, Berislav On the logical form of educational philosophy and theory // 10. Dani osnovne škole splitsko-dalmatinske županije: "Prema kvalitetnoj školi", znanstveni skup s međunarodnom suradnjom Split, Hrvatska, 23.04.2015-23.04.2015

Podaci o odgovornosti

Žarnić, Berislav

engleski

On the logical form of educational philosophy and theory

U Frankeninom model određeni su elementi u teorijskoj strukturi edukacijske filozofije i teorije, ali logički karakter veze među elementima nije prepoznat kao teorijski problem. Frankenin model nadopunjujemo određenjem karaktera odnosa odnosa posljedice u edukacijskoj filozofiji i teoriji. Nastavljajući na ranija istraživanja u kojima je razotkrivena nemonotonost, ovdje dokazujemo da je odnos posljedice u ovakovom teorijskom kontekstu netranzitivan.

Frankena's model; logic of normative theory; non-transitivity of consequence relation

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o prilogu

nije evidentirano

nije evidentirano

Podaci o skupu

10. Dani osnovne škole splitsko-dalmatinske županije: "Prema kvalitetnoj školi", znanstveni skup s međunarodnom suradnjom

pozvano predavanje

23.04.2015-23.04.2015

Split, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Filozofija