On the logical form of educational philosophy and theory (CROSBI ID 623590)
Neobjavljeno sudjelovanje sa skupa | neobjavljeni prilog sa skupa
Podaci o odgovornosti
Žarnić, Berislav
engleski
On the logical form of educational philosophy and theory
U Frankeninom model određeni su elementi u teorijskoj strukturi edukacijske filozofije i teorije, ali logički karakter veze među elementima nije prepoznat kao teorijski problem. Frankenin model nadopunjujemo određenjem karaktera odnosa odnosa posljedice u edukacijskoj filozofiji i teoriji. Nastavljajući na ranija istraživanja u kojima je razotkrivena nemonotonost, ovdje dokazujemo da je odnos posljedice u ovakovom teorijskom kontekstu netranzitivan.
Frankena's model; logic of normative theory; non-transitivity of consequence relation
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o skupu
10. Dani osnovne škole splitsko-dalmatinske županije: "Prema kvalitetnoj školi", znanstveni skup s međunarodnom suradnjom
pozvano predavanje
23.04.2015-23.04.2015
Split, Hrvatska