Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Studentski doprinos razvoju mreže inkluzivnog obrazovanja (CROSBI ID 623565)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna Studentski doprinos razvoju mreže inkluzivnog obrazovanja // IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi / Opić, S., Matijević, M. (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 314-323

Podaci o odgovornosti

Buljubašić-Kuzmanović, Vesna

hrvatski

Studentski doprinos razvoju mreže inkluzivnog obrazovanja

Inkluzivna kultura i praksa studenata budućih nastavnika potiče se i razvija tijekom studiranja. U tu svrhu, za potrebe projektne nastave iz kolegija Pedagogija djece s teškoćama u razvoju, studenti su uspostavili suradnju sa školama, nastavnicima i učenicima te asistentima u nastavi. Organizirali su posjet Centru za odgoj i obrazovanje Ivan Štark, ugostili Osječki centar za inkluziju i stručnog suradnika logopeda. Cilj je projektne nastave bio uspostaviti mrežu inkluzivnog obrazovanja i kontinuirano, iz različitih perspektiva, vrednovati njezine učinke. Za potrebe mrežne koordinacije kreirana je Gantt tablica koja omogućava grupiranje projektnih aktivnosti prema vremenu i nositeljima, cilju, zadacima, sadržajima, metodama rada i načinu vrednovanja. Osim gantograma, studenti su razvili e-portfolio unutar kojeg su objedinili prezentacije, video zapise, web stranice, slike, anketne upitnike, izvješća, programe i druge podatke i dokumente projekta. Ovako dinamične projektne aktivnosti, implementirane u zajednicu, prožete iskustvom iz života, rada i studiranja, obuhvatile su 27 studenata, 15 nastavnika i 15 asistenata koji surađuju u odgojno-obrazovnom procesu te 203 učenika iz njihovih odjeljenja. Prezentirano je 10 nastavnih tema o inkluziji, kreativno predstavljen program Globalno čitanje i pisanje te vizualna komunikacija znakovnim jezikom. Ostvarena terenska nastava te iskustva pojedinih stručnjaka i njihovih učenika/korisnika bila su snažan pokretač studentskog doprinosa u razvoju mreže inkluzivnog obrazovanja kao puta dobre prakse.

e-portfolio; gantogram; inkluzija; projektna nastava

nije evidentirano

engleski

Student Contribution to Developing an Inclusive Education Network

nije evidentirano

E-portfolio; Gantt chart; Inclusion; Project teaching

nije evidentirano

Podaci o prilogu

314-323.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Opić, S., Matijević, M.

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-82-3

Podaci o skupu

Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja

predavanje

13.04.2015-15.04.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija