Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 759665

Studentski doprinos razvoju mreže inkluzivnog obrazovanja


Buljubašić-Kuzmanović, Vesna
Studentski doprinos razvoju mreže inkluzivnog obrazovanja // IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi / Opić, S., Matijević, M. (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 314-323 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Studentski doprinos razvoju mreže inkluzivnog obrazovanja
(Student Contribution to Developing an Inclusive Education Network)

Autori
Buljubašić-Kuzmanović, Vesna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije: Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi / Opić, S., Matijević, M. - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015, 314-323

ISBN
978-953-7210-82-3

Skup
Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 13-15.4.2015

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
E-portfolio; gantogram; inkluzija; projektna nastava
(E-portfolio; Gantt chart; Inclusion; Project teaching)

Sažetak
Inkluzivna kultura i praksa studenata budućih nastavnika potiče se i razvija tijekom studiranja. U tu svrhu, za potrebe projektne nastave iz kolegija Pedagogija djece s teškoćama u razvoju, studenti su uspostavili suradnju sa školama, nastavnicima i učenicima te asistentima u nastavi. Organizirali su posjet Centru za odgoj i obrazovanje Ivan Štark, ugostili Osječki centar za inkluziju i stručnog suradnika logopeda. Cilj je projektne nastave bio uspostaviti mrežu inkluzivnog obrazovanja i kontinuirano, iz različitih perspektiva, vrednovati njezine učinke. Za potrebe mrežne koordinacije kreirana je Gantt tablica koja omogućava grupiranje projektnih aktivnosti prema vremenu i nositeljima, cilju, zadacima, sadržajima, metodama rada i načinu vrednovanja. Osim gantograma, studenti su razvili e-portfolio unutar kojeg su objedinili prezentacije, video zapise, web stranice, slike, anketne upitnike, izvješća, programe i druge podatke i dokumente projekta. Ovako dinamične projektne aktivnosti, implementirane u zajednicu, prožete iskustvom iz života, rada i studiranja, obuhvatile su 27 studenata, 15 nastavnika i 15 asistenata koji surađuju u odgojno-obrazovnom procesu te 203 učenika iz njihovih odjeljenja. Prezentirano je 10 nastavnih tema o inkluziji, kreativno predstavljen program Globalno čitanje i pisanje te vizualna komunikacija znakovnim jezikom. Ostvarena terenska nastava te iskustva pojedinih stručnjaka i njihovih učenika/korisnika bila su snažan pokretač studentskog doprinosa u razvoju mreže inkluzivnog obrazovanja kao puta dobre prakse.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Filozofski fakultet, Osijek

Autor s matičnim brojem:
Vesna Buljubašić-Kuzmanović, (265822)