Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 758924

Obrazovanje budućih učitelja razredne nastave za vođenje pevanja u razredu


Nikolić, Lidija
Obrazovanje budućih učitelja razredne nastave za vođenje pevanja u razredu // Sociološki aspekt pedagogije i izvođaštva u scenskim umetnostima / Petrović, Milena (ur.).
Beograd: Fakultet muzičke umetnosti u Beogradu, 2014. str. 81-99


CROSBI ID: 758924 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Obrazovanje budućih učitelja razredne nastave za vođenje pevanja u razredu
(Education of future teachers in primary education for teaching singing in classroom)

Autori
Nikolić, Lidija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, pregledni

Knjiga
Sociološki aspekt pedagogije i izvođaštva u scenskim umetnostima

Urednik/ci
Petrović, Milena

Izdavač
Fakultet muzičke umetnosti u Beogradu

Grad
Beograd

Godina
2014

Raspon stranica
81-99

ISBN
978-86-88619-57-8

Ključne riječi
muzičko obrazovanje učitelja, muzička nastava na studijama, pevanje, vokalna edukacija
(music education of teachers, music courses during studies, singing, vocal education)

Sažetak
U radu se prikazuje problem obrazovanja učitelja razredne nastave za vođenje pevanja sa decom ranog školskog uzrasta u okviru nastave muzike. Učitelj razredne nastave je prvi učitelj pevanja svoj deci i zbog toga su njegove muzičke kompetencije i muzičko obrazovanje na učiteljskom fakultetu vrlo značajni. Dat je pregled muzičkih kompetencija učitelja za pevanje zasnovane na predmetnom kurikulumu u osnovnoj školi i na razvojnim mogućnostima učenika, uključujući vokalnu edukaciju i poznavanje vokalne higijene. Ukazuje se na probleme koji nastaju u toku obrazovanja budućih učitelja za sticanje kompetencija pevanja na studijama i prikazuju se rešenja koja su zasnovana na naučnim istraživanjima kako bi postignuća studenata bila optimalna. Razmatraju se moguća didaktičko-metodička rešenja u nastavi muzike na studijama i u tom kontekstu uloga nastavnika pevanja. Izneseno razmatranje otvara pitanje koje je u vezi sa nivoom muzičkih znanja i veština, kao i sa supkompetencijama koje su potrebne učitelju osnovnog obrazovanja za kvalitetno vođenje pevanja u razredu, a ono podrazumeva i učiteljevo samopouzdanje u sopstvene muzičke kompetencije. Takvo samopouzdanje omogućiće učitelju da pevanju pristupi sa radošću i da pevanje oblikuje u igru.

Izvorni jezik
Srp

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek

Profili:

Avatar Url Lidija Nikolić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Nikolić, Lidija
Obrazovanje budućih učitelja razredne nastave za vođenje pevanja u razredu // Sociološki aspekt pedagogije i izvođaštva u scenskim umetnostima / Petrović, Milena (ur.).
Beograd: Fakultet muzičke umetnosti u Beogradu, 2014. str. 81-99
Nikolić, L. (2014) Obrazovanje budućih učitelja razredne nastave za vođenje pevanja u razredu. U: Petrović, M. (ur.) Sociološki aspekt pedagogije i izvođaštva u scenskim umetnostima. Beograd, Fakultet muzičke umetnosti u Beogradu, str. 81-99.
@inbook{inbook, author = {Nikoli\'{c}, L.}, editor = {Petrovi\'{c}, M.}, year = {2014}, pages = {81-99}, keywords = {music education of teachers, music courses during studies, singing, vocal education}, isbn = {978-86-88619-57-8}, title = {Education of future teachers in primary education for teaching singing in classroom}, keyword = {music education of teachers, music courses during studies, singing, vocal education}, publisher = {Fakultet muzi\v{c}ke umetnosti u Beogradu}, publisherplace = {Beograd} }