Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Stavovi budućih učitelja o uporabi multimedijskih sadržaja u nastavi (CROSBI ID 623333)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Borić, Edita ; Borić, Ivana Stavovi budućih učitelja o uporabi multimedijskih sadržaja u nastavi // IV. simpozij: Nastava i škola za net-generacije / Opić, Siniša ; Matijević, Milan (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 292-301

Podaci o odgovornosti

Borić, Edita ; Borić, Ivana

hrvatski

Stavovi budućih učitelja o uporabi multimedijskih sadržaja u nastavi

Multimedija i nove tehnologije edukatorima donose čitav niz novih alata i omogućavaju nov, inovativan pristup podučavanju, dok učenicima donose mogućnost bržeg, funkcionalnijeg, raznovrsnijeg i dostupnijeg učenja. Osnovni smisao uporabe medija i multimedija u nastavi je emancipacijski razvoj prava učenika i humanistička usmjerenost kvalitete poučavanja. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati stavove budućih učitelja razredne nastave prema upotrebi multimedija u nastavi. Cilj je bio i dobiti uvid u njihovu uspješnost služenja računalom i internetom, učestalost i svrhu korištenja internetom te iskustva u radu s multimedijom. Rezultati ukazuju kako se većina sudionika vrlo dobro ili odlično snalazi u radu na računalu (89, 5%), uspješno koristi većinu ili sve Internet usluge (96%), ima prethodno iskustvo s multimedijskim sadržajima (93%) te internetu pristupa nekoliko puta dnevno (93%). Sudionici Internet koriste u različite svrhe, najčešće za općenito prikupljanje informacija (41% sudionika), zabavu (33%), primanje i slanje e-mailova (10%), i prikupljanje informacija vezanih uz studij (16%). S obzirom da je prosječan broj bodova koji su studenti ostvarivali na upitniku stavova prema upotrebi multimedije u nastavi bio 79, 9 (mogući minimum iznosio je 21, a maksimum 105), može se zaključiti kako imaju pozitivan stav prema upotrebi multimedije u nastavi, no uviđaju i njene negativne strane. Učiti uz pomoć računala i Interneta moguće je od prvih dana obveznog školovanja, ipak kad se govori o primjeni multimedije u obrazovanju, u metodici se mora jasno naznačiti što to znači, a prije svega tražiti informatičko obrazovanje učitelja koji će metode i upute znati koristiti pravilno i odgovorno.

e-učenje; informatičko obrazovanje; metodika; učenici

nije evidentirano

engleski

Future teachers’ attitudes on the use of multimedia in teaching

nije evidentirano

e-learning; IT education; methodic; students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

292-301.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Opić, Siniša ; Matijević, Milan

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-82-3

Podaci o skupu

Unutarnja reforma nastave u osnovnoj i srednjoj školi

predavanje

13.04.2015-15.04.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija