Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Povezanost uključenosti s emocionalnom inteligencijom, percipiranom samoefikasnosti u samoregulaciji i strategijama regulacije motivacije (CROSBI ID 623303)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Petričević, Ema ; Ljubin Golub, Tajana ; Rovan, Daria Povezanost uključenosti s emocionalnom inteligencijom, percipiranom samoefikasnosti u samoregulaciji i strategijama regulacije motivacije // 22. Dani Ramira i Zorana Bujasa: sažeci priopćenja / Zarevski, Predrag ; Jurin, Tanja ; Modić Stanke, Koraljka (ur.). Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 183-183

Podaci o odgovornosti

Petričević, Ema ; Ljubin Golub, Tajana ; Rovan, Daria

hrvatski

Povezanost uključenosti s emocionalnom inteligencijom, percipiranom samoefikasnosti u samoregulaciji i strategijama regulacije motivacije

Istraživanja kontinurano pokazuju povezanost između školske uključenosti i postignuća, no manje je poznato kako varijable vezane uz ličnost i samoregulaciju pridonose uključenosti u nastavne aktivnosti. Cilj istraživanja bio je ispitati doprinos emocionalne inteligencije, samoefikasnosti u samoregulaciji, te strategija regulacije motivacije različitim aspektima uključenosti (kognitivnoj, bihevioralnoj i emocionalnoj), kao i ukupnoj uključenosti studenata u nastavne aktivnosti. U istraživanju je sudjelovalo 187 studenata nastavničkog smjera matematike PMF-a Sveučilišta u Zagrebu (prosječna dob: 21 godina, 75, % ženskih sudionika). Primijenjeni su: Skala emocionalne inteligencije, Skala samoefikasnosti u samoregulaciji, Upitnik za mjerenje strategija regulacije motivacije te Upitnik uključenosti. Hijerarhijske regresijske analize pokazale su da korištenje emocija (komponenta emocionalne inteligencije ) i samoefikasnosti u samoregulaciji značajno doprinose kognitivnoj i bihevioralnoj uključenosti, a regulacija emocija (komponenta emocionalne inteligencije) i samoefikasnosti u samoregulaciji emocionalnoj uključenosti. Od strategija regulacije motivacije objašnjenju varijance bihevioralne uključenosti značajno doprinosi strategija povećanja osobnog značenja, kognitivnoj uključenosti pridonosi strategija postavljanja bliskih ciljeva, a emocionalnoj uključenosti pridonosi strategija povećanja situacijskog interesa kao pozitivni prediktor, te strategije samogovora za izvedbu nagrađivanjem i izbjegavanjem kao negativni prediktori. Samoefikasnosti u samoregulaciji se pokazala najvažnijim prediktorom uključenosti. Varijable korištenje emocija, regulacija emocija, samoefikasnost u samoregulaciji te neke strategije regulacije motivacije objašnjavaju 41, 1% varijance ukupne uključenosti u nastavne aktivnosti.

uključenost ; emocionalna inteligencija ; samoregulirano učenje

ISSN 1849-6946

engleski

Relation between engagement, emotional intelligence, self-efficacy for self-regulated learning and motivational regulation strategies

nije evidentirano

engagement ; emotional intelligence ; self-regulated learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

183-183.

2015.

nije evidentirano

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

22. Dani Ramira i Zorana Bujasa: sažeci priopćenja

Zarevski, Predrag ; Jurin, Tanja ; Modić Stanke, Koraljka

Zagreb: Filozofski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

22. Dani Ramira i Zorana Bujasa.

predavanje

16.04.2015-18.04.2015

Zagreb, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija