Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost ličnosti, strategija regulacije motivacije, akademskog odlaganja i postignuća kod studenata (CROSBI ID 623302)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Ljubin Golub, Tajana ; Petričević, Ema ; Rovan, Daria Povezanost ličnosti, strategija regulacije motivacije, akademskog odlaganja i postignuća kod studenata // XIX. Dani psihologije u Zadru: Sažetci priopćenja / Slišković, Ana (ur.). Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru, 2014. str. 120-120

Podaci o odgovornosti

Ljubin Golub, Tajana ; Petričević, Ema ; Rovan, Daria

hrvatski

Povezanost ličnosti, strategija regulacije motivacije, akademskog odlaganja i postignuća kod studenata

Cilj rada bio je utvrditi povezanost osobina ličnosti, strategija regulacije motivacije, akademskog odlaganja i postignuća. Pri tome nas je osobito zanimalo u kolikoj mjeri se individualne razlike u primjeni pojedinih strategija regulacija motivacije mogu objasniti na temelju osobina ličnosti. Također nas je zanimalo u kolikoj mjeri se na temelju ličnosti i strategija regulacije motivacije mogu objasniti razlike u akademskom postignuću i odlaganju. Uzorak je obuhvaćao 308 studenata PMF-a (prosjek 21 godina, 29% muških ispitanika). Primijenjeni su instrumenti: Goldbergov upitnik ličnosti IPIP-50 (ekstraverzije, ugodnosti, savjesnosti, emocionalne stabilnosti i intelekta) ; upitnik za mjerenje strategija za regulaciju motivacije (povećavanje situacijskog interesa, povećavanje osobnog značenja, samousmjeravanje na ovladavanje gradivom, samousmjeravanje na izvedbu nagrađivanjem, samousmjeravanje na izvedbu izbjegavanjem, kontrola okoline, samonagrađivanje, postavljanje bliskih ciljeva) ; skala akademskog odlaganja. Prikupljeni su podaci o prosječnom uspjehu tijekom studija. Rezultati istraživanja pokazuju da su osobine ličnosti značajno povezane sa strategijama regulacije motivacije i da objašnjavaju od 6%-18% varijance u korištenju pojedinih strategija. Hijerarhijskim regresijskim analizama utvrđeno je da samo strategija povećavanja osobnog značenja značajno doprinosi akademskom uspjehu, dok su akademskom odlaganju doprinosili snižena savjesnost i smanjena razina kontrole okoline. Model je objasnio 6% varijance akademskog uspjeha i 24% varijance akademskog odlaganja.

motivacija; ličnost; samoregulirano učenje

nije evidentirano

engleski

Relation between personality traits, motivational regulation strategies, academic procrastination and academic achievement

nije evidentirano

motivation; personality; self-regulated learning

nije evidentirano

Podaci o prilogu

120-120.

2014.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

XIX. Dani psihologije u Zadru: Sažetci priopćenja

Slišković, Ana

Zadar: Odjel za psihologiju Sveučilišta u Zadru

978-953-331-054-1

Podaci o skupu

XIX. dani psihologije u Zadru

predavanje

29.05.2014-31.05.2014

Zadar, Hrvatska

Povezanost rada

Psihologija