Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 758654

Povezanost ličnosti, strategija regulacije motivacije, akademskog odlaganja i postignuća kod studenata


Ljubin Golub, Tajana; Petričević, Ema; Rovan, Daria
Povezanost ličnosti, strategija regulacije motivacije, akademskog odlaganja i postignuća kod studenata // XIX. Dani psihologije u Zadru: Sažetci priopćenja / Slišković, Ana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za psihologiju, 2014. str. 120-120 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 758654 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Povezanost ličnosti, strategija regulacije motivacije, akademskog odlaganja i postignuća kod studenata
(Relation between personality traits, motivational regulation strategies, academic procrastination and academic achievement)

Autori
Ljubin Golub, Tajana ; Petričević, Ema ; Rovan, Daria

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
XIX. Dani psihologije u Zadru: Sažetci priopćenja / Slišković, Ana - Zadar : Sveučilište u Zadru, Odjel za psihologiju, 2014, 120-120

ISBN
978-953-331-054-1

Skup
XIX. Dani psihologije u Zadru

Mjesto i datum
Zadar, 29.-31.5.2014

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
motivacija; ličnost; samoregulirano učenje
(motivation; personality; self-regulated learning)

Sažetak
Cilj rada bio je utvrditi povezanost osobina ličnosti, strategija regulacije motivacije, akademskog odlaganja i postignuća. Pri tome nas je osobito zanimalo u kolikoj mjeri se individualne razlike u primjeni pojedinih strategija regulacija motivacije mogu objasniti na temelju osobina ličnosti. Također nas je zanimalo u kolikoj mjeri se na temelju ličnosti i strategija regulacije motivacije mogu objasniti razlike u akademskom postignuću i odlaganju. Uzorak je obuhvaćao 308 studenata PMF-a (prosjek 21 godina, 29% muških ispitanika). Primijenjeni su instrumenti: Goldbergov upitnik ličnosti IPIP-50 (ekstraverzije, ugodnosti, savjesnosti, emocionalne stabilnosti i intelekta) ; upitnik za mjerenje strategija za regulaciju motivacije (povećavanje situacijskog interesa, povećavanje osobnog značenja, samousmjeravanje na ovladavanje gradivom, samousmjeravanje na izvedbu nagrađivanjem, samousmjeravanje na izvedbu izbjegavanjem, kontrola okoline, samonagrađivanje, postavljanje bliskih ciljeva) ; skala akademskog odlaganja. Prikupljeni su podaci o prosječnom uspjehu tijekom studija. Rezultati istraživanja pokazuju da su osobine ličnosti značajno povezane sa strategijama regulacije motivacije i da objašnjavaju od 6%-18% varijance u korištenju pojedinih strategija. Hijerarhijskim regresijskim analizama utvrđeno je da samo strategija povećavanja osobnog značenja značajno doprinosi akademskom uspjehu, dok su akademskom odlaganju doprinosili snižena savjesnost i smanjena razina kontrole okoline. Model je objasnio 6% varijance akademskog uspjeha i 24% varijance akademskog odlaganja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Daria Rovan (autor)

Avatar Url Tajana Ljubin Golub (autor)

Avatar Url Ema Petričević (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Ljubin Golub, Tajana; Petričević, Ema; Rovan, Daria
Povezanost ličnosti, strategija regulacije motivacije, akademskog odlaganja i postignuća kod studenata // XIX. Dani psihologije u Zadru: Sažetci priopćenja / Slišković, Ana (ur.).
Zadar: Sveučilište u Zadru, Odjel za psihologiju, 2014. str. 120-120 (predavanje, nije recenziran, sažetak, znanstveni)
Ljubin Golub, T., Petričević, E. & Rovan, D. (2014) Povezanost ličnosti, strategija regulacije motivacije, akademskog odlaganja i postignuća kod studenata. U: Slišković, A. (ur.)XIX. Dani psihologije u Zadru: Sažetci priopćenja.
@article{article, editor = {Sli\v{s}kovi\'{c}, A.}, year = {2014}, pages = {120-120}, keywords = {motivation, personality, self-regulated learning}, isbn = {978-953-331-054-1}, title = {Relation between personality traits, motivational regulation strategies, academic procrastination and academic achievement}, keyword = {motivation, personality, self-regulated learning}, publisher = {Sveu\v{c}ili\v{s}te u Zadru, Odjel za psihologiju}, publisherplace = {Zadar} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font