Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Provođenje slobodnog vremena učenika osnovne škole (CROSBI ID 623241)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kvesić, Ivan ; Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Madunović, Ivan Provođenje slobodnog vremena učenika osnovne škole // Kineziološka edukacija sadašnjost i budućnost / Prskalo, Ivan ; Horvat, Vatroslav ; Badrić, Marko (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 153-162

Podaci o odgovornosti

Kvesić, Ivan ; Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko ; Madunović, Ivan

hrvatski

Provođenje slobodnog vremena učenika osnovne škole

Cilj istraživanja bio je utvrditi strukturu slobodnog vremena učenika srednje školske dobi, odnosno načine provođenja slobodnog vremena kroz različite aktivnosti s posebnim naglaskom na bavljenje kineziološkim aktivnostima. Također, utvrđivane su razlike u aktivnostima slobodnog vremena između učenika i učenica te između učenika pojedinih razreda, odnosno različite starosne dobi. U istraživanju su sudjelovali učenici 7. i 8. razreda Osnovne škole Tin Ujević u Klobuku, Bosna i Hercegovina. Uzorak ispitanika činilo je 65 učenika (N=65), od toga 36 dječaka i 29 djevojčica. Dob učenika kretala se između 13 i 15 godina. U istraživanju je korišten anketni upitnik koji se sastojao se od 10 pitanja koja su se odnosila na aktivnosti provođenja slobodnog vremena. Za utvrđivanje značajnosti razlika u frekvencijama pojedinih odgovora prema spolu i dobi korišten je Hi- kvadrat test. Istraživanjem je utvrđeno da se 40 % učenika bavi nekom kineziološkom aktivnošću u slobodno vrijeme. Utvrđivane razlike prema spolu pokazale su da dječaci svoje slobodno vrijeme češće provode u kineziološkim aktivnostima, dok su djevojčice u slobodno vrijeme više usmjerene na sedentarne aktivnosti. Svi ispitani učenici koji se aktivno bave nekom kineziološkom aktivnosti čine to svakodnevno ili nekoliko puta tjedno Želju za nastavkom prakticiranja kinezioloških aktivnosti u budućnosti ima 75% učenika i 48% učenica. Isto tako, učenici sedmog razreda značajno više svoga slobodnog vremena provode u kineziološkim aktivnostima u odnosu na učenika osmog razreda. Temeljem cilja istraživanja rezultati dovode do zaključka da postoje razlike u provođenju slobodnog vremena između djevojčica i dječaka te da postoje minimalne razlike u načinu provođenja slobodnog vremena između učenika prema njihovoj dobi.

kineziološke aktivnosti ; slobodno vrijeme ; sport ; škola ; učenici

nije evidentirano

engleski

Leisure time primary school students

nije evidentirano

kinesiology ; leisure ; sports ; school ; students

nije evidentirano

Podaci o prilogu

153-162.

2015.

nije evidentirano

objavljeno

978-953-7210-78-6

Podaci o matičnoj publikaciji

Kineziološka edukacija sadašnjost i budućnost

Prskalo, Ivan ; Horvat, Vatroslav ; Badrić, Marko

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

Podaci o skupu

Istraživanja paradigmi djetinjstva, odgoja i obrazovanja - 1. simpozij Kineziološka edukacija sadašnjost i budućnost

predavanje

13.04.2015-15.04.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Pedagogija, Kineziologija