Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 758397

Kineziološka Edukacija u Modernom Europskom Društvu


Prskalo, Ivan; Badrić, Marko
Kineziološka Edukacija u Modernom Europskom Društvu // Kinesiology Education in the Modern European Environment / Prskalo, Ivan ; Findak, Vladimir ; Strel, Janko (ur.).
Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014. str. 27-40 (pozvano predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


Naslov
Kineziološka Edukacija u Modernom Europskom Društvu
(Kinesiology Education in Modern European Environment)

Autori
Prskalo, Ivan ; Badrić, Marko

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Kinesiology Education in the Modern European Environment / Prskalo, Ivan ; Findak, Vladimir ; Strel, Janko - Zagreb : Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2014, 27-40

ISBN
978-953-7210-74-8

Skup
Education in the Modern European Environment - EMEE-2012

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 17-18.09.2012.

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
Europa; škola; tjelesna i zdravstvena kultura; učenici
(Europe; Physical Education; students; school)

Sažetak
Kineziološka edukacija u današnjici je suočena sa mnogim problemima. Ova činjenica ne odnosi se samo na prostor Republike Hrvatske, već i na prostor Europske unije pa i cijele Europe. Problemi kineziološke edukacije ili konkretnije nastave tjelesne i zdravstvene kulture prvenstveno se odnose na smanjen broj tjednog nastavnog opterećenja učenika. Velika većina zemalja Europe ima na različite načine strukturiranu nastavu tjelesne i zdravstvene kulture i ona se kreće u opsegu trajanja od 2 puta tjedno pa do 4 i više puta tjedno. Svaka zemlje pojedinačno strukturira svoje kurikulume i tu se pojavljuju velike razlike. Smanjivanje tjednog broja sati nastave tjelesne i zdravstvene kulture u nekim zemljama Europe krenulo je početkom ovog stoljeća i tek sada nakon političkih pritisaka postalo je jasno da smanjivanjem redovite nastave djeca i mladi od rane mladosti osuđeni su tjelesnu neaktivnost jer je škola prva instanca koja treba odgajati i obrazovati mlade ljude da budu tjelesno svjesni to jest da posjeduju kompetencije koje će im pomoći da shvate potrebu svakodnevnog tjelesnog vježbanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Projekt / tema
227-2271694-1696 - Kineziološka edukacija u predškolskom odgoju i primarnom obrazovanju (Ivan Prskalo, )

Ustanove
Učiteljski fakultet, Zagreb