Analiza procesa donošenja odluke o kupnji pive (CROSBI ID 395004)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Palić, Tonina
Petljak, Kristina
hrvatski
Analiza procesa donošenja odluke o kupnji pive
Prilikom donošenja odluke o kupnji određenog proizvoda i/ili usluge potrošač prolazi kroz određene faze samog procesa kupnje. Ponašanje potrošača na tržištu uključuje niz psihičkih i fizičkih aktivnosti koje poduzima pojedinac u procesu odabira, kupnje i konzumiranja određenog proizvoda i/ili usluge. Da bi potrošač izabrao proizvod i/ili uslugu koja će maksimalno zadovoljiti njegove potrebe, najprije mora posjedovati određenu količinu informacija o samom proizvodu. Kako se u ovom radu analizira donošenje odluke o kupnji pive, potrebno je posjedovati određene informacije o ponudi pive na tržištu Republike Hrvatske. Usporedbom ponude piva u određenim prodavaonicama nastojao se dobiti uvid u veličinu i raznolikost ponude domaćih i stranih proizvođača pive na tržištu Republike Hrvatske. Provedenim anketiranjem ispitanika dobio se detaljniji uvid u potrošačke navike i sklonosti prilikom kupnje i konzumiranja alkoholnog pića, pive. Rezultati istraživanja pokazali su kada, zašto i gdje potrošači konzumiraju pivo te koje marke pive izrazito cijene i kako postupaju u procesu donošenja odluke koju pivu izabrati.
tržište pive; ponuda pive; ponašanje potrošača; Republika Hrvatska
diplomski rad, sveučilišni diplomski studij Poslovne ekonomije, smjer Trgovina
engleski
Analysis of the decision making process of buying beer
nije evidentirano
beer market; beer supply; consumer behaviour; Croatia
nije evidentirano
Podaci o izdanju
55
09.04.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Ekonomski fakultet, Zagreb
Zagreb