Bajaški jezik i identitet - komodifikacijske i objektifikacijske prakse u obrazovanju (CROSBI ID 623148)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Bilić Meštrić, Klara
hrvatski
Bajaški jezik i identitet - komodifikacijske i objektifikacijske prakse u obrazovanju
Cilj je ovog rada predstaviti komodifikacijske i objektifikacijske procese romsko-bajaškog jezika i identiteta u obrazovanju. U radu se jezik i identitet analiziraju kao oblici društvene prakse, te se prikazuju procesi gdje se jezik i identitet komodificiraju i objektificiraju u posebnim obrazovnim kontekstima. Kako pokazuje studija slučaja, romski/bajaški jezik i identitet postaju vidljivi, te uvjetno legitimizirani tek kad sam govornik postaje dijelom visokog obrazovanja, dok prethodne kontekste, gdje jezik i identitet ne predstavljaju „robu“, obilježavaju različiti oblici otvorene marginalizacije i diskriminacije. Pitanje koje se postavlja u radu odnosi se na legitimiziranje identiteta i jezika do kojeg dolazi tek u visokom obrazovanju.
Bajaški jezik; objektifikacija; komodifikacija; kulturni kapital; marginalizacija
nije evidentirano
engleski
The Bayashi Language and Identity - Commodification and Objectification Practices in Education. A Case Study
nije evidentirano
Bayashi language; objectification; commodification; cultural capital; marginalisation
nije evidentirano
Podaci o prilogu
295-307.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Obrazovanje za interkulturalizam - Položaj Roma u odgoju i obrazovanju/ Intercultural Education - The Position of Roma in Education
Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Bushati, Jozef
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-6965-42-7
Podaci o skupu
Obrazovanje za interkulturalizam - Položaj Roma u odgoju i obrazovanju/ Intercultural Education - The Position of Roma in Education
predavanje
08.01.2015-09.01.2015
Osijek, Hrvatska