Subliminalne poruke u dizajniranju persuazivne interakcije (CROSBI ID 394964)
Ocjenski rad | diplomski rad
Podaci o odgovornosti
Grbavac, Ante
Granić, Andrina
Marangunić, Nikola
hrvatski
Subliminalne poruke u dizajniranju persuazivne interakcije
Interakcija čovjeka i računala temelji se na čovjekovoj percepciji sučelja računala. Ljudsko tijelo koristi određene osjetne organe za osjete čija reprezentacija predstavlja proces percepcije. Pri interakciji čovjeka i računala oko je najčešće korišten osjetni organ. Brojna istraživanja pokazuju kako dizajn sučelja uvelike utječe na emocionalno stanje korisnika. Upravo zato se velika odgovornost u računarstvu prebacuje na dizajn sučelja. Kroz ovaj rad nastojalo se pokazati je li moguće utjecati na korisnike korištenjem subliminalnih poruka implementiranih u dizajn reklamnog sadržaja. Počelo se opisivanjem procesa kojim ljudi opažaju, te utjecajem dizajna sučelja na emocionalno stanje korisnika. U kratki video reklamni sadržaj, koristeći programski jezik Python, implementirana je subliminalna poruka. Na samom kraju provedeno je jedno istraživanje na dva video reklamna sadržaja, sa subliminalnim porukama i bez subliminalnih poruka, pokušavajući istražiti povezanost prisustva subliminalnih poruka i preferencije određene marke jednog prehrambenog proizvoda.
Percepcija; subliminalne poruke; persuazija; dizajn interakcija
nije evidentirano
engleski
Subliminal messages in persuasive interaction design
nije evidentirano
Perception; subliminal messages; persuasion; interaction design
nije evidentirano
Podaci o izdanju
58
24.03.2015.
obranjeno
Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj
Prirodoslovno-matematički fakultet u Splitu
Split