Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Ishod rane habilitacije funkcionalnog vida u djece s perinatalnim ozljedama mozga (CROSBI ID 217604)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Alimović, Sonja ; Katušić, Ana ; Jurić, Nikolina Ishod rane habilitacije funkcionalnog vida u djece s perinatalnim ozljedama mozga // Hrvatska revija za rehabilitacijska istraživanja, 49 (2013), 1-9

Podaci o odgovornosti

Alimović, Sonja ; Katušić, Ana ; Jurić, Nikolina

hrvatski

Ishod rane habilitacije funkcionalnog vida u djece s perinatalnim ozljedama mozga

Cerebralno oštećenje vida je najčešći uzrok slabovidnosti, odnosno sljepoće u razvijenim zemljama. U dječjoj dobi najčešće je uzrokovano perinatalnim ozljedama mozga. Teorijski model rane intervencije bazira se na spoznaji o plastičnosti mozga. Tako autori tvrde kako je rana dob djeteta najbolje razdoblje za poticanje razvoja vidnih funkcija u djece s cerebralnim oštećenjem vida. Cilj istraživanja je bio utvrditi postoji li značajno poboljšanje funkcionalnog vida (korištenje vida u svakodnevnim situacijama) u djece s perinatalnim ozljedama mozga nakon provedenog programa vidnih stimulacija. Procjena funkcionalnog vida učinjena je na uzorku od 100 djece s perinatalnim ozljedama mozga prije i poslije provođenja programa vidnih stimulacija. Rezultati su pokazali kako djeca značajno bolje koriste vid nakon provedene habilitacije, a najveće poboljšanje zabilježeno je u sposobnosti zadržavanja vidne pažnje.

funkcionalni vid ; oštećenje vida ; cerebralno oštećenje vida ; habilitacija vida ; vidne stimulacije ; perinatalne ozljede mozga

nije evidentirano

engleski

Early functional vision habilitation outcome in children with perinatal brain damage

nije evidentirano

functional vision ; visual impairment ; cerebral visual impairment ; vision habilitation ; visual stimulation ; perinatal brain damage

nije evidentirano

Podaci o izdanju

49

2013.

1-9

objavljeno

1331-3010

Povezanost rada

Edukacijsko-rehabilitacijske znanosti

Poveznice
Indeksiranost