Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Zaštita mentalnog zdravlja mladih (CROSBI ID 623132)

Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa

Ključević, Željko ; Maglica, Toni ; Ždero, Vedrana ; Garmaz, Marica ; Koceić, Andrea ; Grbić, Mirela Zaštita mentalnog zdravlja mladih // IV. Hrvatski Kongres školske i sveučilišne medicine s međunarodnim sudjelovanjem "Javnozdravstveni izazovi školske i adolescentne medicine". 2012

Podaci o odgovornosti

Ključević, Željko ; Maglica, Toni ; Ždero, Vedrana ; Garmaz, Marica ; Koceić, Andrea ; Grbić, Mirela

hrvatski

Zaštita mentalnog zdravlja mladih

Emocionalna kompetentnost je vezana za koncept emocionalne inteligencije i definira se kao sposobnost identificiranja i razumijevanja osjećaja i emocionalne reakcije, kako svoje, tako i one drugih ljudi te reagiranja na primjeren način. Temeljni aspekt emocionalne kompetentnosti je emocionalna pismenost koja se odnosi na usvajanje temeljnog znanja i razumijevanja vezano uz imenovanje osjećaja. Cilj: Poticati emocionalni razvoj kod mladih, prepoznavanje emocija kod sebe i drugih, iskazivanje svojih emocija i potreba na različite, ali socijalno prihvatljive načine, empatija. Metode i ispitanici: Kroz dvogodišnji projekt namijenjen učenicima viših razreda osnovne škole, učenicima nižih razreda srednje škole, u općoj populaciji, ali i mladima s posebnim rizikom, koji se nalaze specifičnom okruženju (ustanove) odvijale su se tematske, kreativne i iskustvene radionice u kojima su se informirali i educirali o važnosti očuvanja i unapređenja mentalnog zdravlja mladih, posebno kroz aspekt osjećaja (N=555). Temi mentalnog zdravlja pristupilo se na mladima primjeren i time blizak način, korištenjem različitih medija za izražavanje: film, fotografija, školski list (pisana riječ), likovna ekspresija, parlaonica, strip, te mrežne stranica (web) ustanova. Kako bi provjerili subjektivni doživljaj učenika o tome može li multimedija imati pozitivnu ulogu u emocionalnom razvoju i doprinijeti emocionalnoj pismenosti, u okviru projekta provedeno je 12 fokus grupa u kojima je ukupno sudjelovalo 122 učenika sedmih i osmih razreda osnovnih škola, prvih, drugih i trećih razreda srednjih škola i studenata s područja Splitsko-dalmatinske županije. Rezultati: U izlaganju će se prikazati rezultati dobiveni u fokus grupama. Provedena je analiza učeničkih odgovora koja ukazuju da 67, 3% učenika smatra da im multimedija pomaže u izražavanju osjećaja u svakodnevnom životu. Nadalje, 84, 5% sudionika u fokus grupama smatra kako multimedija može pomoći djeci i mladima da uče o osjećajima i da ih lakše izraze i podijele s okolinom. Zaključak: Dobiveni rezultati govore u prilog primjene multimedije u aktivnostima na području mentalnog zdravlja djece i mladih.

mentalno zdravlje; emocionalna pismenost; multimedija

nije evidentirano

engleski

Mental health of young people

nije evidentirano

mental health; emotional literacy; multimedia

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2012.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

IV. Hrvatski Kongres školske i sveučilišne medicine s međunarodnim sudjelovanjem "Javnozdravstveni izazovi školske i adolescentne medicine"

Podaci o skupu

IV. hrvatski kongres školske i sveučilišne medicine s međunarodnim sudjelovanjem-Javnozdravstveni izazovi školske i adolescentne medicine

predavanje

26.10.2012-28.10.2012

Split, Hrvatska

Povezanost rada





nije evidentirano