Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Višejezičnost hrvatskih osnovnoškolaca na Facebooku (CROSBI ID 623110)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Kitner, Edita ; Filipan-Žignić, Blaženka ; Sobo, Katica Višejezičnost hrvatskih osnovnoškolaca na Facebooku // Dječji jezik i kultura / Cvikić, L. ; Filipan-Žignić, B. ; Gruić, I. et al. (ur.). Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2015. str. 30-44

Podaci o odgovornosti

Kitner, Edita ; Filipan-Žignić, Blaženka ; Sobo, Katica

hrvatski

Višejezičnost hrvatskih osnovnoškolaca na Facebooku

Internet kao najveća svjetska mreža međusobno povezanih računala podrazumijeva višejezičnost pa ona u najnovijim istraživanjima komunikacije na internetu zaslužuje biti u fokusu tih istraživanja. Višejezičnost se naime u određenom smislu može tumačiti kao uporabu više jezika ili varijeteta u nekoj situaciji. Autorice stoga u ovome radu progovaraju o višejezičnosti hrvatskih osnovnoškolaca na internetu i to poglavito na Facebooku. One isprva provode istraživanje o višejezičnosti učenika 7. razreda u trima hrvatskim županijama sjeverne i sjeverozapadne Hrvatske s obzirom na vertikalnu i horizontalnu višejezičnost. Sljedeći je cilj bio proučiti izražavaju li osnovnoškolci svoju višejezičnost (i to kako horizontalnu, tako i vertikalnu) i na Facebooku. Željelo se istražiti dolazi li u njihovoj komunikaciji na Facebooku do prebacivanja i miješanja kodova, u kojoj su mjeri prebacivanje i miješanje kodova zastupljeni te koji su razlozi prebacivanju i miješanju kodova. Zaključak je da su hrvatski osnovnoškolci u visokom postotku višejezični i to kako s obzirom na vertikalnu tako i na horizontalnu višejezičnost te da je ona izražena i u njihovoj komunikaciji na Facebooku pri čemu oni u svojoj komunikaciji učestalo rabe prebacivanje i miješanje kodova.

vertikalna višejezičnost; horizontalna višejezičnost; učenici 7. razreda; Facebook; prebacivanje kodova; miješanje kodova

nije evidentirano

engleski

Multilingualism of Croatian elementary school children on Facebook

nije evidentirano

vertical multilingualism; horizontal multilingualism; elementary school children; Facebook; code-switching; code mixing

nije evidentirano

Podaci o prilogu

30-44.

2015.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Dječji jezik i kultura

Cvikić, L. ; Filipan-Žignić, B. ; Gruić, I. ; Majhut, B. ; Zergollern-Miletić, L.

Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu

978-953-7210-79-3

Podaci o skupu

Dječji jezik i kultura

predavanje

13.04.2015-15.04.2015

Opatija, Hrvatska

Povezanost rada

Filologija