Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Digitalno učenje (CROSBI ID 12791)

Autorska knjiga | monografija (znanstvena)

Jandrić, Petar Digitalno učenje. Zagreb: Školske novine ; Tehničko veleučilište u Zagrebu, 2015

Podaci o odgovornosti

Jandrić, Petar

Majetić, Robert

hrvatski

Digitalno učenje

Digitalno učenje čine članci objavljeni u Školskim novinama u tjednoj kolumni Tehnologije i obrazovanje tijekom školskih godina 2012/2013. i 2013/2014. Svaki je članak potpuno samostalan, ali skupljeni na jedno mjesto počinju oponašati lego- kockice – ovisno o čitalačkom pristupu i interpretaciji, zadobivaju različite oblike i namjene. Uredničkom intervencijom članke smo povezali u dvanaest zaokruženih poglavlja te svakom dodali kratak sažetak, popis ključnih riječi i bibliografiju. Tako smo kolumnu najprije pretvorili u priručnik za učitelje i nastavnike u osnovnim i srednjim školama, a potom i u udžbenik prilagođen uporabi u visokoškolskoj nastavi. Knjiga se može čitati na različite načine, ovisno o čitateljevim željama i potrebama. Koga zanima neka određena tema, naprosto će otvoriti relevantni članak ; kome se žuri, potražit će okvirnu informaciju u sažecima, a oni kojima je do zaokružene priče o odgoju, obrazovanju i informacijskim tehnologijama, čitat će po redu. Nastavnici i profesori knjigu će koristiti kao pedagoški alat za rad s učenicima i studentima. Mnogi su članci u biti sažeci stručnih i znanstvenih radova, a nekoliko ih je izravno ili s manjim izmjenama preneseno iz autorovih ranijih publikacija ; više informacija o tome može se naći u izvorima navedenima u bibliografiji i prema navedenim ključnim riječima.

digitalno učenje; kritička teorija

nije evidentirano

engleski

Digital Learning

nije evidentirano

digital learning; critical theory

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Zagreb: Školske novine ; Tehničko veleučilište u Zagrebu

2015.

987-953-160-246-4

224

objavljeno

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Pedagogija