Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Utjecaj stručne osposobljenosti nastavnika na konceptualno razumijevanje cvijeta u učenika utvrđenog korištenjem crteža (CROSBI ID 217488)

Prilog u časopisu | prethodno priopćenje

Lukša, Žaklin ; Radanović, Ines ; Bendelja, Damir ; Pongrac, Nataša Utjecaj stručne osposobljenosti nastavnika na konceptualno razumijevanje cvijeta u učenika utvrđenog korištenjem crteža // Magistra Iadertina, 9 (2014), 1; 23-37

Podaci o odgovornosti

Lukša, Žaklin ; Radanović, Ines ; Bendelja, Damir ; Pongrac, Nataša

hrvatski

Utjecaj stručne osposobljenosti nastavnika na konceptualno razumijevanje cvijeta u učenika utvrđenog korištenjem crteža

Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi konceptualno razumijevanje cvijeta u učenika 5. i 7. razreda osnovne škole ovisno o stručnosti nastavnika korištenjem metode crtanja. Istraživanje je provedeno u dvije osnovne škole na uzorku od 66 učenika 5. i 79 učenika 7. razreda. Dio nastave provodila je stručno osposobljena nastavnica, a dio prehrambeni tehnolog bez završene dodatne pedagoško- psihološke i metodičke edukacije. Korišten je instrument za provjeru konceptualnog razumijevanja cvijeta izrađen za potrebe istraživanja. Učenici su uspješniji u reproduktivnom znanju dok postoji niz problema u konceptualnom razumijevanju. Utvrđena statistički značajna razlika u postignućima učenika ovisno o stručnoj osposobljenosti nastavnika mogla bi ukazivati na postojanje utjecaja osposobljenosti nastavnika na rezultate učenja i nivo konceptualnog razumijevanja, iako bi za potpunije zaključke istraživanje trebalo provesti na većem uzorku.

crtanje; konceptno razumijevanje; stručna osposobljenost nastavnika

nije evidentirano

engleski

The Influence of Teachers' Competence in the Conceptual Understanding of a Flower Among Students Based on the Usage of Drawings

nije evidentirano

flower; drawing; conceptual understanding; the competency of teachers

nije evidentirano

Podaci o izdanju

9 (1)

2014.

23-37

objavljeno

1846-3606

1849-0018

Povezanost rada

Pedagogija, Biologija

Poveznice