Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Neurološki pristup školskom neuspjehu (CROSBI ID 12781)

Autorska knjiga | monografija (stručna)

Pospiš, Miroslav Neurološki pristup školskom neuspjehu. Varaždinske Toplice: Tonimir, 1997

Podaci o odgovornosti

Pospiš, Miroslav

hrvatski

Neurološki pristup školskom neuspjehu

Knjiga “Neurološki pristup školskom neuspjehu” autora doc. dr. Miroslava Pospiša u izdanju poduzeća “Tonimir” iz Varaždinskih toplica 1997. godine prva je edicija takve vrste u Republici Hrvatskoj. Obrađuje nadasve važan i sve značajniji problem školskog neuspjeha djece koji posljednjih godina predstavlja veliku poteškoću ne samo roditeljima već i nastavnicima i školskim kolegama. Formalno – sadržajni opis knjige: Knjiga ima 181 stranicu ; osim pisanog teksta možemo naći i niz slika, tablica, grafikona i crteža. Sastoji se od slijedećih poglavlja: Predgovor, Uvodna razmišljanja, Teorije djetetova razvoja, Pažnja, Pamćenje, Jezik, Motorno ponašanje, Percepcija, Sekvencijski procesi, Čitanje, Pisanje, Matematika, Predispozicija za poremećaje učenja, Zaključci, Kazalo pojmova. Na kraju svakog poglavlja navedena je brojna i recentna literatura. Glavna poglavlja: Uvodna razmišljanja, Razvoj središnjega živčanog sustava i njegovih najvažnijih sposobnosti (pamćenja, mišljenja, jezika, čitanja, pisanja i računanja) te Predispozicija za poremećaje učenja, vrlo su dobro napisana, sadržanjo su bogata, raznolika i nadasve aktualna, tako da čitatelju pružaju ne samo obilje informacija, već i posebni doživljaj pri čitanju. Preuzeto iz: Paediatria Croatica Broj: Vol. 42, No 1, sječanj-ožujak 1998

učenje; smetnje; neurologija u dječjoj dobi

nije evidentirano

engleski

Neurological approach to school failure

nije evidentirano

learning disorders; neurology in infancy and childhood

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Varaždinske Toplice: Tonimir

1997.

953-6338-20-3

173

objavljeno

Povezanost rada

Kliničke medicinske znanosti, Psihologija, Pedagogija