Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj (CROSBI ID 217365)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Perišin, Tena ; Miljan, Matea Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj // Medijski dijalozi, 7 (2014), 18; 199-227

Podaci o odgovornosti

Perišin, Tena ; Miljan, Matea

hrvatski

Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj

Mediji stvaraju i potvrđuju brojne stereotipe koji se najviše očituju u reklamnim porukama kojima televizija daje još veći značaj. Objedinjene tonom i slikom, reklamne poruke imaju izrazitu moć. Upravo zato je u središtu ovog rada istraživanje kojim se potvrđuje prisutnost rodnih stereotipa u televizijskim reklamnim porukama na nacionalnim televizijama u Hrvatskoj – HTV‐, RTL‐u i Novoj TV. Rezultati istraživanja potvrdili su početne hipoteze i daljnje postojanje rodnih stereotipa u reklamnim porukama, kako žena tako i muškaraca, samo što se stereotipi ponekad pojavljuju u novim oblicima koji se nameću kao poželjni i obavezni.

Rodni stereotipi ; televizija ; mediji ; reklamne poruke ; HRT ; Nova TV ; RTL

nije evidentirano

engleski

Gender Sterotypes in Television Commercials in Croatia

nije evidentirano

Gender Stereotypes ; Television ; Media ; Commercials ; HRT ; Nova TV ; RTL

nije evidentirano

Podaci o izdanju

7 (18)

2014.

199-227

objavljeno

1800-7074

2536-5622

Povezanost rada

Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti