Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj (CROSBI ID 217365)
Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Perišin, Tena ; Miljan, Matea
hrvatski
Rodni stereotipi u televizijskim reklamnim porukama u Hrvatskoj
Mediji stvaraju i potvrđuju brojne stereotipe koji se najviše očituju u reklamnim porukama kojima televizija daje još veći značaj. Objedinjene tonom i slikom, reklamne poruke imaju izrazitu moć. Upravo zato je u središtu ovog rada istraživanje kojim se potvrđuje prisutnost rodnih stereotipa u televizijskim reklamnim porukama na nacionalnim televizijama u Hrvatskoj – HTV‐, RTL‐u i Novoj TV. Rezultati istraživanja potvrdili su početne hipoteze i daljnje postojanje rodnih stereotipa u reklamnim porukama, kako žena tako i muškaraca, samo što se stereotipi ponekad pojavljuju u novim oblicima koji se nameću kao poželjni i obavezni.
Rodni stereotipi ; televizija ; mediji ; reklamne poruke ; HRT ; Nova TV ; RTL
nije evidentirano
engleski
Gender Sterotypes in Television Commercials in Croatia
nije evidentirano
Gender Stereotypes ; Television ; Media ; Commercials ; HRT ; Nova TV ; RTL
nije evidentirano