Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnosi i komunikacija elemenata vizualnog koda plakata (CROSBI ID 622900)

Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija

Jeličić, Anita ; Stanojević Marija Odnosi i komunikacija elemenata vizualnog koda plakata // Zbornik radova 17th International Conference of Printing, Design, and Graphic Communications Blaž Baromić / Stanislav, Bolanča ; Zdenka, Bolanča (ur.). Zagreb: Faculty of Graphic Arts, Croatia, University of Ljubljana, Faculty of Natural Science and Engineering, Slovenia, Ogranak Matice hrvatske Senj, Croatia, Pulp and Paper Institute, Ljubljana, Slovenia, 2013

Podaci o odgovornosti

Jeličić, Anita ; Stanojević Marija

hrvatski

Odnosi i komunikacija elemenata vizualnog koda plakata

U radu se istražuje prijem poruke posredovan vizualnim kodom plakata. Kao umjetnički ali i komunikacijski medij plakat posreduje, prenosi i komunicira informacije i poruke međusobnim odnosom elemenata forme, vizualnim kodom. Fokus istraživanja je na pojedincu, načinu na koji gleda i vidi plakat i onome što privlači i zadržava njegov pogled. Pretpostavljamo: plakat se promatra sa zanimanjem kakvu informaciju/korist možemo dobiti. Da li je ponuđena informacija vrijedna, korisna, upotrebljiva? Da bi to postala grafički dizajner mora pravilno vizualno kodirati poruku/informaciju. Oko se usmjerava prema većoj privlačnosti. Što je za svakoga od nas veća privlačnost odlučuje mozak koji od impulsa koje prima odabire na osnovu prošlih iskustava, raspoloženja i interesa. Da bi promatrač poželio i mogao dekodirati vizualni kod a time i poruku grafički dizajner ga mora kodirati na način blizak recipijentima u čijoj domeni djelovanja nije grafički dizajn. Iz analiziranih odgovora ispitanika proizlazi: primatelji poruke na različite načine dekodiraju isti vizualni kod.

Plakat; vizualni kod; komunikacijski medij; grafički dizajn; grafički dizajner

nije evidentirano

engleski

Relationships and communication elements of visual codes of posters

nije evidentirano

The poster; Visual code; Communication medium; Graphic design; Graphic designer

nije evidentirano

Podaci o prilogu

2013.

objavljeno

Podaci o matičnoj publikaciji

Zbornik radova 17th International Conference of Printing, Design, and Graphic Communications Blaž Baromić

Stanislav, Bolanča ; Zdenka, Bolanča

Zagreb: Faculty of Graphic Arts, Croatia, University of Ljubljana, Faculty of Natural Science and Engineering, Slovenia, Ogranak Matice hrvatske Senj, Croatia, Pulp and Paper Institute, Ljubljana, Slovenia

Podaci o skupu

17. Međunarodna konferencija tiskarstva, dizajna i grafičkih komunikacija Blaž Baromić

predavanje

02.10.2013-05.10.2013

Senj, Hrvatska

Povezanost rada

Povezane osobe




nije evidentirano