Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Low – cost strategija u zračnom prijevozu putnika (CROSBI ID 217273)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija

Krajnović, Aleksandra ; Bolfek, Berislav ; Nekić, Nikolina Low – cost strategija u zračnom prijevozu putnika // Oeconomica Jadertina, 4 (2014), 2; 3-42

Podaci o odgovornosti

Krajnović, Aleksandra ; Bolfek, Berislav ; Nekić, Nikolina

hrvatski

Low – cost strategija u zračnom prijevozu putnika

Posljednjih godina na gotovo svim tržištima osnovale su se niskotarifne kompanije za zračni prijevoz putnika koje imaju drugačiju poslovnu strategiju u odnosu na klasične, nacionalne zrakoplovne kompanije. Pojam niskotarifnih kompanija koristi se u zrakoplovnoj industriji i ukazuje na zrakoplovne kompanije koje posluju s manjim operativnim troškovima za razliku od njihovih konkurenata. Uspjeh niskotarifnih zrakoplovnih kompanija može se pripisati niskotarifnoj vodeće pozicioniranoj strategiji usvojenoj od strane zrakoplovnih kompanija. Osnovni cilj rada usmjeren je na istraživanje odabranih slučajeva niskotarifnih zrakoplovnih prijevoznika i na njihovu međusobnu usporedbu te na usporedbu s tradicionalnim zrakoplovnim prijevoznicima. Pored toga, svrha je rada izvršiti analizu niskotarifnih zrakoplovnih prijevoznika, uspoređujući njihove karakteristike s ostalim segmentima zračnog prometa i pritom identificirati njihove strategije te identificirati aktivnosti lanca vrijednosti koje najviše utječu na snižavanje troškova.

strategija niskih troškova ; lanac vrijednosti ; niskotarifni zrakoplovni model ; strategije niskotarifnih zrakoplovnih prijevoznika ; tržište niskotarifnih zrakoplovnih prijevoznika

nije evidentirano

engleski

Low - Cost Strategy in Air Transport of Passengers

nije evidentirano

low-cost strategy ; value chain ; low-cost airline model ; the strategy of low-cost airlines ; the market of low-cost airlines

nije evidentirano

Podaci o izdanju

4 (2)

2014.

3-42

objavljeno

1848-4956

1848-1035

Povezanost rada

Ekonomija

Poveznice