Povezanost tradicije romskih obitelji s uključivanjem u život i rad odgojno-obrazovnih ustanova (CROSBI ID 622834)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | međunarodna recenzija
Podaci o odgovornosti
Brust Nemet, Maja ; Kostić Duško
hrvatski
Povezanost tradicije romskih obitelji s uključivanjem u život i rad odgojno-obrazovnih ustanova
Uključivanje roditelja u odgoj i obrazovanje djece pozitivno utječe na različite vidove odgoja i obrazovanja. Javna je potpora u društvu poticanje suradnje i partnerstva roditelja i škole kako bi se poboljšala kvaliteta obrazovanja, no jedino će se izobrazbom nastavnika i roditelja omogućiti cjelovit razvoj djeteta. Potrebna je viša razina uključivanja roditelja Roma te poticanje suradnje državnih institucija, dječjih vrtića i škola. Ne umanjujući važnost sustavnog djelovanja brojnih fenomena vezanih uz Rome kao što su jezik, etnička kultura i umjetnost, socijalni i gospodarski ustroj, marginalizacija i drugo, upravo je socijalna integracija, kao i područje odgoja i obrazovanja, svojevrsna sinteza različitosti polaznica i jedinstvenosti u pristupu. Stoga će se u radu analizirati marginalizacija, diskriminacija i segregacija Roma s posebnim osvrtom na roditelje kao primarne odgojitelje te njihova uključenost u sustav odgoja i obrazovanja. Rezultati kvalitativnog i kvantitativnog istraživanja tijekom projektnih aktivnosti u okviru projekta Unaprjeđenje položaja djece Roma u odgoju i obrazovanju u Baranji (RO-ufos-luna-MI) među romskim roditeljima u Baranji pokazuju osnaženost roditelja, promjenu stavova roditelja, stjecanje povjerenja i jačanje motivacije za uključenost u odgoj i obrazovanje njihove djece.
Romi ; djeca ; odgoj i obrazovanje ; obitelj ; tradicija
Zbornik je indeksiran u bazi ERIC.
engleski
The Connection of the Tradition of the Roma Family with the Inclusion in Life and Work of Educational Institutions
Uključivanje roditelja u odgoj i obrazovanje djece pozitivno utječe na različite vidove odgoja i obrazovanja. Javna je potpora u društvu poticanje suradnje i partnerstva roditelja i škole kako bi se poboljšala kvaliteta obrazovanja, no jedino će se izobrazbom nastavnika i roditelja omogućiti cjelovit razvoj djeteta. Potrebna je viša razina uključivanja roditelja Roma te poticanje suradnje državnih institucija, dječjih vrtića i škola. Ne umanjujući važnost sustavnog djelovanja brojnih fenomena vezanih uz Rome kao što su jezik, etnička kultura i umjetnost, socijalni i gospodarski ustroj, marginalizacija i drugo, upravo je socijalna integracija, kao i područje odgoja i obrazovanja, svojevrsna sinteza različitosti polaznica i jedinstvenosti u pristupu. Stoga će se u radu analizirati marginalizacija, diskriminacija i segregacija Roma s posebnim osvrtom na roditelje kao primarne odgojitelje te njihova uključenost u sustav odgoja i obrazovanja. Rezultati kvalitativnog i kvantitativnog istraživanja tijekom projektnih aktivnosti u okviru projekta Unaprjeđenje položaja djece Roma u odgoju i obrazovanju u Baranji (RO-ufos-luna-MI) među romskim roditeljima u Baranji pokazuju osnaženost roditelja, promjenu stavova roditelja, stjecanje povjerenja i jačanje motivacije za uključenost u odgoj i obrazovanje njihove djece.
Roma ; children ; u ; family ; upbringing and education tradition
Zbornik je indeksiran u bazi ERIC.
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
197-231.
2015.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Obrazovanje za interkultuiralizam : Položaj Roma u odgoju i obrazovanju = Intercultural education : The Position of Roma in Education
Mlinarević, Vesnica ; Brust Nemet, Maja ; Bushati Jozef
Osijek: Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti Sveučilišta Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
978-953-6965-42-7
1849-7209
Podaci o skupu
Položaj Roma u odgoju i obrazovanju/The Position of Roma in Education
predavanje
08.01.2015-09.01.2015
Osijek, Hrvatska