Iskustveno učenje i multikulturalizam (CROSBI ID 53810)
Prilog u knjizi | izvorni znanstveni rad
Podaci o odgovornosti
Blanuša, Nebojša ; Kos-Stanišić, Lidija ; Saraja, Uroš-Valentino
hrvatski
Iskustveno učenje i multikulturalizam
U homogenim društvima s malom raznolikošću vrlo rijetko dolazi do promjene situacije i stvaranja iskustava u dodiru sa različitostima što može dovesti do stvaranja predrasuda i stereotipa. U istraživanju se proučava kako na ponašanje pojedinca utječe iskustveno učenje koje je iznimno uspješno zbog utjecaja na sva tri aspekta mnogobrojnih osobina ličnosti: kognitivni, afektivni i konativni. Kroz eksperimentalni postupak na dvije generacije studentica i studenata prve godine preddiplomskog studija politologije, 2011. i 2012. godine, pokazano je kako se kontrolna i eksperimentalna skupina nimalo ne razlikuju na početku istraživanja. Nakon edukacijske intervencije eksperimentalna skupina osjeća snažniji doživljaj poznavanja religija te pokazuje više razine znanja od kontrolne skupine. Spremnost na međuljudske odnose mjerena je Bougardusovom skalom socijalne distance. Bitan uvid je izrazito velika otvorenost i spremnost na blisku interakciju svih ispitanika prema pripadnicima različitih vjerskih zajednica.
Iskustveno učenje ; multikulturalizam ; religija ; vjerske zajednice
nije evidentirano
engleski
Experiential learning and multiculturalism
nije evidentirano
Experiential learning ; multiculturalism ; religion ; religious communities
nije evidentirano
Podaci o prilogu
375-392.
objavljeno
Podaci o knjizi
Ustavi u vremenu krize: postjugoslovenska perspektiva
Podunavac, Milan ; Đorđević, Biljana
Beograd: Univerzitet u Beogradu ; Udruženje za političke nauke Srbije
2014.
978-86-84031-78-7