Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 755412

Iskustveno učenje i multikulturalizam


Blanuša, Nebojša; Kos-Stanišić, Lidija; Saraja, Uroš-Valentino
Iskustveno učenje i multikulturalizam // Ustavi u vremenu krize: postjugoslovenska perspektiva / Podunavac, Milan ; Đorđević, Biljana (ur.).
Beograd: Univerzitet u Beogradu i Udruženje za političke nauke Srbije, 2014. str. 375-392


Naslov
Iskustveno učenje i multikulturalizam
(Experiential learning and multiculturalism)

Autori
Blanuša, Nebojša ; Kos-Stanišić, Lidija ; Saraja, Uroš-Valentino

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni

Knjiga
Ustavi u vremenu krize: postjugoslovenska perspektiva

Urednik/ci
Podunavac, Milan ; Đorđević, Biljana

Izdavač
Univerzitet u Beogradu i Udruženje za političke nauke Srbije

Grad
Beograd

Godina
2014

Raspon stranica
375-392

ISBN
978-86-84031-78-7

Ključne riječi
Iskustveno učenje, multikulturalizam, religija, vjerske zajednice
(Experiential learning, multiculturalism, religion, religious communities)

Sažetak
U homogenim društvima s malom raznolikošću vrlo rijetko dolazi do promjene situacije i stvaranja iskustava u dodiru sa različitostima što može dovesti do stvaranja predrasuda i stereotipa. U istraživanju se proučava kako na ponašanje pojedinca utječe iskustveno učenje koje je iznimno uspješno zbog utjecaja na sva tri aspekta mnogobrojnih osobina ličnosti: kognitivni, afektivni i konativni. Kroz eksperimentalni postupak na dvije generacije studentica i studenata prve godine preddiplomskog studija politologije, 2011. i 2012. godine, pokazano je kako se kontrolna i eksperimentalna skupina nimalo ne razlikuju na početku istraživanja. Nakon edukacijske intervencije eksperimentalna skupina osjeća snažniji doživljaj poznavanja religija te pokazuje više razine znanja od kontrolne skupine. Spremnost na međuljudske odnose mjerena je Bougardusovom skalom socijalne distance. Bitan uvid je izrazito velika otvorenost i spremnost na blisku interakciju svih ispitanika prema pripadnicima različitih vjerskih zajednica.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Politologija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Fakultet političkih znanosti, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju

Blanuša, Nebojša; Kos-Stanišić, Lidija; Saraja, Uroš-Valentino
Iskustveno učenje i multikulturalizam // Ustavi u vremenu krize: postjugoslovenska perspektiva / Podunavac, Milan ; Đorđević, Biljana (ur.).
Beograd: Univerzitet u Beogradu i Udruženje za političke nauke Srbije, 2014. str. 375-392
Blanuša, N., Kos-Stanišić, L. & Saraja, U. (2014) Iskustveno učenje i multikulturalizam. U: Podunavac, M. & Đorđević, B. (ur.) Ustavi u vremenu krize: postjugoslovenska perspektiva. Beograd, Univerzitet u Beogradu i Udruženje za političke nauke Srbije, str. 375-392.
@inbook{inbook, year = {2014}, pages = {375-392}, keywords = {Experiential learning, multiculturalism, religion, religious communities}, isbn = {978-86-84031-78-7}, title = {Experiential learning and multiculturalism}, keyword = {Experiential learning, multiculturalism, religion, religious communities}, publisher = {Univerzitet u Beogradu i Udru\v{z}enje za politi\v{c}ke nauke Srbije}, publisherplace = {Beograd} }