Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Uloga subjektivne vrijednosti matematike u učeničkom pristupu učenju (CROSBI ID 776385)

Druge vrste radova | ostalo

Rovan, Daria ; Pavlin-Bernardić, Nina ; Vlahović-Štetić, Vesna Uloga subjektivne vrijednosti matematike u učeničkom pristupu učenju // Filozofski fakultet u Zagrebu. 2014.

Podaci o odgovornosti

Rovan, Daria ; Pavlin-Bernardić, Nina ; Vlahović-Štetić, Vesna

hrvatski

Uloga subjektivne vrijednosti matematike u učeničkom pristupu učenju

U brošuri su prikazani neki od rezultata projekta "Uloga subjektivne vrijednosti matematike i prirodnih znanosti u učeničkom pristupu učenju", u kojem su sudionici bili učenici osnovnih i srednjih škola.

matematika; očekivanje uspjeha; subjektivna vrijednost

nije evidentirano

engleski

The role of subjective value of mathematics in students' learning

nije evidentirano

math; expectancy of success; subjective value

nije evidentirano

Podaci o izdanju

Filozofski fakultet u Zagrebu

2014.

nije evidentirano

objavljeno

Povezanost rada

Psihologija