Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 754246

Franšizing kao način izlaska na inozemno tržište i njegova zastupljenost među hrvatskim poduzećima


Tuk Ana
Franšizing kao način izlaska na inozemno tržište i njegova zastupljenost među hrvatskim poduzećima 2014., diplomski rad, diplomski, Ekonomski fakultet, Rijeka


Naslov
Franšizing kao način izlaska na inozemno tržište i njegova zastupljenost među hrvatskim poduzećima
(Franchising as a way of accessing to international market and its representation between Croatian enterprises)

Autori
Tuk Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Rijeka

Datum
26.09.

Godina
2014

Stranica
44

Mentor
Bezić, Heri

Neposredni voditelj
Galović, Tomislav

Ključne riječi
Franšizing; inozemno tržište; hrvatska poduzeća
(Franchising; international market; Croatian enterprises)

Sažetak
U ovom radu se obrađuje tema franšizinga kao način izlaska na inozemno tržište i njegova zastupljenost među hrvatskim poduzećima

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Vladimir Tuk, (50626)