Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 754026

Kako motivirati zaposlenike u vrijeme krize


Rupčić, Nataša
Kako motivirati zaposlenike u vrijeme krize // Poslovni savjetnik, 10 (2014), 7-8; 42-42 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


Naslov
Kako motivirati zaposlenike u vrijeme krize
(How to motivate employees in times of crisis)

Autori
Rupčić, Nataša

Izvornik
Poslovni savjetnik (1845-092X) 10 (2014), 7-8; 42-42

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
Motivacija; ljudski potencijali; kriza
(Motivation; human resources; crisis)

Sažetak
Iako je uvriježeno mišljenje kako zaposlenike motivirati možemo samo materijalnim čimbenicima, posebice dodacima na plaću, istraživanja u managementu kažu da ta teza nije potpuno istinita. Utvrđeno je da povećanje produktivnosti primarno proizlazi iz društvenih čimbenika, posebice međuljudskih odnosa, ali i osjećaja pripadnosti i spoznaje da se nečiji rad cijeni, vrjednuje i služi svrsi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Nataša Rupčić, (265293)