Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 754024

Kako unaprijediti odnose s kupcima


Rupčić, Nataša
Kako unaprijediti odnose s kupcima // Poslovni magaetnik, 10 (2014), 9; 44-44 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, ostalo)


Naslov
Kako unaprijediti odnose s kupcima
(How to improve relations with customers)

Autori
Rupčić, Nataša

Izvornik
Poslovni magaetnik (1845-092X) 10 (2014), 9; 44-44

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
Odnosi s kupcima; konkurentnost; upravljanje pritužbama
(Customer relations; competitivness; complaint management)

Sažetak
Kupci su jedina interesno utjecajna skupina s čijim nestankom nestaje i potreba postojanja poduzeća. Stoga odnose s kupcima treba kontinuirano unaprjeđivati. Sve što poduzeće zna i može treba pokazati upravo u segmentu odnosa s kupcima, pri prodaji, ali i rješavanju njihovih problema. Područje odnosa s kupcima stoga može predstavljati ključnu konkurentnu prednost poduzeća.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove
Ekonomski fakultet, Rijeka

Autor s matičnim brojem:
Nataša Rupčić, (265293)