izvor podataka: crosbi
!
Kako unaprijediti odnose s kupcima (CROSBI ID 216792)
Prilog u časopisu | ostalo
Rupčić, Nataša
Kako unaprijediti odnose s kupcima // Poslovni savjetnik (Zagreb. 2004), 10 (2014), 9; 44-44
Podaci o odgovornosti
Rupčić, Nataša
hrvatski
Kako unaprijediti odnose s kupcima
Kupci su jedina interesno utjecajna skupina s čijim nestankom nestaje i potreba postojanja poduzeća. Stoga odnose s kupcima treba kontinuirano unaprjeđivati. Sve što poduzeće zna i može treba pokazati upravo u segmentu odnosa s kupcima, pri prodaji, ali i rješavanju njihovih problema. Područje odnosa s kupcima stoga može predstavljati ključnu konkurentnu prednost poduzeća.
Odnosi s kupcima; konkurentnost; upravljanje pritužbama
nije evidentirano
engleski
How to improve relations with customers
nije evidentirano
Customer relations; competitivness; complaint management
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Povezanost rada
Povezane osobe
Povezane ustanove