Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Model tehničkog održavanja vodnih putova na osnovi performansi (CROSBI ID 394416)

Ocjenski rad | magistarski rad (mr. sc. i mr. art.)

Klasanović, Ljiljana Model tehničkog održavanja vodnih putova na osnovi performansi / Krstić, Hrvoje (mentor); Osijek, . 2013

Podaci o odgovornosti

Klasanović, Ljiljana

Krstić, Hrvoje

hrvatski

Model tehničkog održavanja vodnih putova na osnovi performansi

Vodni putovi su dio unutarnjih voda na kojima se odvija plovidba, klasificirani i otvoreni za plovidbu. Važnost unutarnje plovidbe u Europi je u konstantnom povećanju prijevoza robe povezivanjem unutarnjih plovnih putova sa željezničkim i short- sea prometnim sustavima, čime se omogućuje pristupačna, ekonomična, sigurna i ekološki prihvatljiva alternativa neodrživoj i zagušenoj cestovnoj mreži. Razvitak riječnog prometa, vodni putovi i luke unutarnjih voda od gospodarskog su interesa za Republiku Hrvatsku i imaju njenu osobitu zaštitu. Osnova uspješnog razvitka je provedba Strategije razvitka riječnog prometa i srednjoročnog plana razvitka vodnih putova i luka unutarnjih voda. Zemlje Europske unije donijele su 1992. godine novu UN/ECE klasifikaciju vodnih putova, a Republika Hrvatske na temelju nove klasifikacije potpisala 1997.godine Ugovor o glavnim unutarnjim plovnim putovima od međunarodnog značaja (AGN). Da bi se ostvarile deklarirane klase vodnih putova, Republika Hrvatska ih mora građevinskim zahvatima i navigacijskom opremom prilagoditi novoj klasifikaciji te održavati prema AGN ugovoru. Kako bi se unaprijedilo postojeće stanje, predložen je model ugovora za radove tehničkog održavanja na osnovi učinka koji će omogućiti bolji način ugovaranja tehničkog održavanja vodnih putova. Isti će izvođačima omogućiti da odlučuju, kada, kako i na koji način će održavati zadane standarde plovnog puta, kako bi se postigao zacrtani cilj odnosno sigurna plovidba kroz min 95% dana u godini uz povećanje efikasnosti utrošenih sredstava u smislu što većeg omjera koristi i troškova i veću efikasnost u smislu ostvarenja cilja tj. osiguranja plovnosti prema kriterijima održavanja zadanih standarda. Ovakav način ugovaranja potaknut će inovativnost i racionalnost privatnih poduzetnika na radovima održavanja vodnih putova te im omogućiti da ta svoja unapređenja naplate kroz manje troškove u odnosu na ugovornu cijenu.

Vodni put ; održavanje ; bolji način ugovaranje ; standardi ; učinak

nije evidentirano

engleski

Model technical maintenance of waterways on the basis of performance

nije evidentirano

Waterway ; maintenance ; a better way of contracting ; standards ; performance

nije evidentirano

Podaci o izdanju

167

03.09.2013.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Osijek

Povezanost rada

Građevinarstvo