Marketing i upravljanje okolišem (CROSBI ID 622274)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Šerić, Neven ; Šižgorić, Viktorija ; Perišić, Mate
hrvatski
Marketing i upravljanje okolišem
Obalno područje RH ističe se posebnošću flore i faune, te geologije i hidrologije okoliša. To je i područje divergentnih razvojnih interesa. Koncentracija gospodarskih aktivnosti i stanovništva na uskim obalnim područjima rezultira konfliktnim odnosima čovjeka i okruženja. U zemljama u tranziciji, poput Hrvatske, tek na pojedinim dijelovima obale procjenjena je potreba hitnog usklađivanja ekoloških i razvojnih kriterija s potrebama daljnjeg razvoja turizma. Veći hrvatski otoci su nekontroliranim turističkim razvojem devastirali otočne specifičnosti, gubeći time prepoznatljivost i nekadašnji identitet. Zbog toga je nužno uvođenje novih kriterija u budućoj turističkoj valorizaciji prirodnih resursa u akvatoriju istočnoga dijela Jadrana.
marketing ; upravljanje okolišem ; ekološki marketing ; ekološki proizvod ; turizam ; projekt „Kamenita svjetla“
nije evidentirano
engleski
Marketing and evironment management
nije evidentirano
marketing ; environmental management ; environmental marketing ; ecological products ; tourism ; project „Stone Light“
nije evidentirano
Podaci o prilogu
xx-yy.
2009.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
10th Paneuropean shipping conference : proceedings
Markovina, Roko ; Beroš, Slobodan
Split: Croatian Swiss Association = Hrvatsko-Švicarsko društvo
1847-0106
Podaci o skupu
Paneuropean shipping conference (10 ; 2009)
predavanje
19.11.2009-20.11.2009
Split, Hrvatska