Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 751887

Ana Karenjina i Emma Bovary u metodičkom zrcalu


Tomić, Ana
Ana Karenjina i Emma Bovary u metodičkom zrcalu // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2015), 4; 697-716 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 751887 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Ana Karenjina i Emma Bovary u metodičkom zrcalu
(Anna Karenina and Emma Bovary in a Methodic Mirror)

Autori
Tomić, Ana

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja (0037-654X) 63 (2015), 4; 697-716

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
Ana Karenjina; dramatizacija; Emma Bovary; književni likovi; komparativna interpretacija; metodički pristupi; nastavne metode
(Anna Karenina; dramatization; Emma Bovary; literature characters; comparative interpretation; methodic approaches; teaching methods)

Sažetak
U ovome se radu predlažu nastavne metode, metodički postupci i metodički pristupi za komparativnu interpretaciju dvaju književnih likova – Ane Karenjine iz istoimenog romana Lava Nikolajeviča Tolstoja i Emme Bovary iz romana „Madame Bovary“ Gustavea Flauberta, u intertekstualnom nastavnom sustavu. Upućuje se na važnost ustrojenja stvaralačke nastave književnosti – i na srednjoškolskoj razini (na nastavi književnosti) i na visokoškolskoj razini (na nastavi metodike nastave književnosti) ‒ te se pokušava dokazati uspješnost izvođenja takve nastave na primjerima iz praktične visokoškolske nastave metodike nastave književnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Ana Tomić (autor)

Citiraj ovu publikaciju

Tomić, Ana
Ana Karenjina i Emma Bovary u metodičkom zrcalu // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2015), 4; 697-716 (podatak o recenziji nije dostupan, pregledni rad, znanstveni)
Tomić, A. (2015) Ana Karenjina i Emma Bovary u metodičkom zrcalu. Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (4), 697-716.
@article{article, author = {Tomi\'{c}, A.}, year = {2015}, pages = {697-716}, keywords = {Ana Karenjina, dramatizacija, Emma Bovary, knji\v{z}evni likovi, komparativna interpretacija, metodi\v{c}ki pristupi, nastavne metode}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {63}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Ana Karenjina i Emma Bovary u metodi\v{c}kom zrcalu}, keyword = {Ana Karenjina, dramatizacija, Emma Bovary, knji\v{z}evni likovi, komparativna interpretacija, metodi\v{c}ki pristupi, nastavne metode} }
@article{article, author = {Tomi\'{c}, A.}, year = {2015}, pages = {697-716}, keywords = {Anna Karenina, dramatization, Emma Bovary, literature characters, comparative interpretation, methodic approaches, teaching methods}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedago\v{s}ka i \v{s}kolska pitanja}, volume = {63}, number = {4}, issn = {0037-654X}, title = {Anna Karenina and Emma Bovary in a Methodic Mirror}, keyword = {Anna Karenina, dramatization, Emma Bovary, literature characters, comparative interpretation, methodic approaches, teaching methods} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka:


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA International Bibliography
  • Education Research Complete with Full Text EBSCO Publishing
  • Hrčak – Portal znanstvenih časopisa Republike Hrvatske





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font