Ana Karenjina i Emma Bovary u metodičkom zrcalu (CROSBI ID 216330)
Prilog u časopisu | pregledni rad (znanstveni)
Podaci o odgovornosti
Tomić, Ana
hrvatski
Ana Karenjina i Emma Bovary u metodičkom zrcalu
U ovome se radu predlažu nastavne metode, metodički postupci i metodički pristupi za komparativnu interpretaciju dvaju književnih likova – Ane Karenjine iz istoimenog romana Lava Nikolajeviča Tolstoja i Emme Bovary iz romana „Madame Bovary“ Gustavea Flauberta, u intertekstualnom nastavnom sustavu. Upućuje se na važnost ustrojenja stvaralačke nastave književnosti – i na srednjoškolskoj razini (na nastavi književnosti) i na visokoškolskoj razini (na nastavi metodike nastave književnosti) ‒ te se pokušava dokazati uspješnost izvođenja takve nastave na primjerima iz praktične visokoškolske nastave metodike nastave književnosti.
Ana Karenjina; dramatizacija; Emma Bovary; književni likovi; komparativna interpretacija; metodički pristupi; nastavne metode
nije evidentirano
engleski
Anna Karenina and Emma Bovary in a Methodic Mirror
nije evidentirano
Anna Karenina; dramatization; Emma Bovary; literature characters; comparative interpretation; methodic approaches; teaching methods
nije evidentirano