Bilježenje-Nadpismovna pismenost (CROSBI ID 12691)
Autorska knjiga | monografija (znanstvena)
Podaci o odgovornosti
Ljubica Bakić-Tomić
hrvatski
Bilježenje-Nadpismovna pismenost
Rad se sastoji od dva dijela: teorijskog i empirijskog. U prvom dijelu definirani su i obrađeni pojmovi bilježaka i bilježenja (svrha bilježaka i bilježenja, mogućnosti primjene). opisana su tri sistema: vertikalni, orizontalni i razgranati. Naglsak je na stvaranju vlastitog sistema jer bilješke služe samokomunikaciji pojedinca. Drugi dio knjige posvećen je eksperimentalnom ispitivanju efikasnosti nastavnog procesa uz razvoj vještine bilježenja. Potvrđena je osnovna pretpostavka istraživanja da vještina bilježenja razvijena kod srednjpkolaca eksperimentalnim programom intenzivira proces učenja i olakšava učeniku svladavanje novog gradiva. I do 10% su učenici postizalji bolji uspjeh uz razvijenu vještinu simboličkih bilješki, nego klasičnim zapisivanjem ili slušanjem.
bilješke; bilježenje; vještina; samokomunikacija; simbolička bilješka; efikasnije učenje
nije evidentirano
engleski
Notation - Over Writting literacy
nije evidentirano
notes; note-taking; skill; self-communication; symbolic note; effective learning
nije evidentirano
Podaci o izdanju
Beograd: Naučna knjiga
1991.
86-23-01032-9
179
objavljeno