Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Odnos samoefikasnosti adolescenata i elemenata razredno-nastavnog ozračja (CROSBI ID 394250)

Ocjenski rad | diplomski rad

Bajan, Nikolina Odnos samoefikasnosti adolescenata i elemenata razredno-nastavnog ozračja / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2014

Podaci o odgovornosti

Bajan, Nikolina

Koludrović, Morana

hrvatski

Odnos samoefikasnosti adolescenata i elemenata razredno-nastavnog ozračja

Cilj ovog istraživanja bio je utvrditi dobne i spolne razlike učenika viših razreda osnovne škole s obzirom na školski uspjeh, procjenu akademske samoefikasnosti te kvalitete razredno-nastavnog ozračja. Instrumenti primijenjeni u ovom istraživanju su Upitnik općih podataka, Morgan Jinksova skala školske samoefikasnosti (Jinks i Morgan, 1999 ; Dimmit, 2007) te Skala razredno-nastavnog ozračja (Vessels, 1998 ; Wasilewski i sur., 2004). Rezultati su pokazali da školsko postignuće te percipirana razina akademske samoefikasnosti ovise o spolu i dobi učenika. Pri tome je utvrđeno da su učenice i mlađi učenici općenito uspješniji i s obzirom na školsko postignuće i s obzirom na procjenu samoefikasnosti. Razlike u procjeni kvalitete razredno-nastavnog ozračja utvrđene su samo s obzirom na dob, pri čemu je ustanovljeno da su procjene učenika petih razreda značajno više od procjena učenika osmih razreda. S obzirom na povezanost varijabli samoefikasnost se pokazala najvažnijim prediktorom u objašnjenju općeg školskog uspjeha, uspjeha iz matematike i hrvatskoga jezika, kao i procjene kvalitete razredno- nastavnog ozračja.

akademska samoefikasnost; školsko postignuće; razredno-nastavno ozračje

nije evidentirano

engleski

The relationship between adolescents self-efficacy and some elements of classroom environment

nije evidentirano

academic self-efficacy; school achievement; classroom environment

nije evidentirano

Podaci o izdanju

48

25.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija