Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi !

Povezanost emocionalne kompetentnosti učenika i kvalitete razredno - nastavnog ozračja (CROSBI ID 394249)

Ocjenski rad | diplomski rad

Ratković, Andrea Povezanost emocionalne kompetentnosti učenika i kvalitete razredno - nastavnog ozračja / Koludrović, Morana (mentor); Split, Filozofski fakultet u Splitu, . 2014

Podaci o odgovornosti

Ratković, Andrea

Koludrović, Morana

hrvatski

Povezanost emocionalne kompetentnosti učenika i kvalitete razredno - nastavnog ozračja

Cilj ovog istraživanja bio je ispitati postojanje dobnih i spolnih razlika mlađih adolescenata u emocionalnoj kompetentnosti, školskom uspjehu te percepciji razredno - nastavnog ozračja. Primjenjeni su Upitnik emocionalnih vještina i kompetentnosti UEK-15 (Takšić, 1998), te Skala razredno - nastavnog ozračja (Vessels, 1998, Multisite Violence Prevention Procject, 2004). U istraživanju je sudjelovalo 164 učenika petih razreda te 195 učenika osmih razreda osnovne škole. Rezultati su pokazali da školski uspjeh, procjena emocionalne kompetentnosti i procjena kvalitete razredno - nastavnog ozračja ovise o spolu i dobi učenika. Pritom se pokazalo da, s obzirom na dob, mlađi učenici imaju bolji školski uspjeh, procjenjuju razinu svoje emocionalne kompetentnosti višom i zadovoljniji su kvalitetom razredno - nastavnog ozračja. S obzirom na spol, rezultati istraživanja pokazuju da djevojčice imaju bolji školski uspjeh te procjenjuju višom razinu svoje emocionalne kompetentnosti od dječaka. Pri procjeni kvalitete razredno nastavnog ozračja nije se utvrdila statistički značajna razlika između djevojčica i dječaka. Iz izračunatih korelacija vidljivo je da je bolji školski uspjeh značajno pozitivno povezan sa samoprocjenom emocionalne kompetentnosti. te da emocionalno kompetentniji učenici procjenjuju značajno pozitivnijima sve elemente razredno - nastavnog ozračja

adolescenti; emocionalna kompetentnost; školski uspjeh; razredno - nastavno ozračje

nije evidentirano

engleski

Connection between emotional competence of elementary school students and quality of classroom environment

nije evidentirano

adolescents; emotional competence; academic success; classroom climate

nije evidentirano

Podaci o izdanju

41

25.09.2014.

obranjeno

Podaci o ustanovi koja je dodijelila akademski stupanj

Filozofski fakultet u Splitu

Split

Povezanost rada

Pedagogija