Knjižnice u službi informacijskog opismenjavanja: stanje u visokoškolskim knjižnicama osječkog Sveučilišta (CROSBI ID 621977)
Prilog sa skupa u zborniku | izvorni znanstveni rad | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Petr Balog, Kornelija ; Zetović, Josipa ; Plašćak, Bernardica
hrvatski
Knjižnice u službi informacijskog opismenjavanja: stanje u visokoškolskim knjižnicama osječkog Sveučilišta
Ovaj rad donosi rezultate istraživanja provedenog među visokoškolskim knjižnicama Sveučilišta J. J. Strossmayera u Osijeku. Cilj istraživanja bio je propitati prepoznaju li visokoškolske knjižnice Sveučilišta u Osijeku važnost informacijskog opismenjivanja svojih korisnika, provode li ga i na koji način. Istraživanje je provedeno u veljači i ožujku 2013. godine među voditeljima visokoškolskih knjižnica osječkog Sveučilišta (njih 17). Dobiveni rezultati ukazuju da sve knjižnice osječkog Sveučilišta provode neke oblike edukacije korisnika. Edukacija je u pravilu usmjerena prema preddiplomskim studentima (100%), dok se u 88, 24% izjašnjavaju o uključivanju sadržaja vezanih uz informacijsku pismenost u svoje napore edukacije korisnika.
edukacija korisnika; informacijska pismenost; Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku; visokoškolske knjižnice
nije evidentirano
engleski
Libraries as agents of information literacy instruction: state-of-the-art at academic libraries of Osijek University
nije evidentirano
academic libraries; customer education; information literacy; Josip Juraj Strossmayer University in Osijek
nije evidentirano
Podaci o prilogu
215-230.
2014.
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Knjižnice: Kamo i kako dalje? / 13. dani specijalnih i visokoškolskih knjižnica, Opatija, 15.-18. svibnja 2013
Hebrang Grgić, Ivana ; Špac, Vesna
Zagreb: Hrvatsko knjižničarsko društvo
978-953-6001-94-1
Podaci o skupu
Nepoznat skup
predavanje
29.02.1904-29.02.2096