Nalazite se na CroRIS probnoj okolini. Ovdje evidentirani podaci neće biti pohranjeni u Informacijskom sustavu znanosti RH. Ako je ovo greška, CroRIS produkcijskoj okolini moguće je pristupi putem poveznice www.croris.hr
izvor podataka: crosbi

Društveni utjecaji na obrazovanje žena u arapskim državama (CROSBI ID 216232)

Prilog u časopisu | izvorni znanstveni rad

Lukaš, Mirko ; Samardžić, Darko Društveni utjecaji na obrazovanje žena u arapskim državama // Školski vjesnik : časopis za pedagoška i školska pitanja, 63 (2014), 4; 603-627

Podaci o odgovornosti

Lukaš, Mirko ; Samardžić, Darko

hrvatski

Društveni utjecaji na obrazovanje žena u arapskim državama

Rad analizira kategorije koje imaju utjecaj na obrazovanje žena u arapskim zemljama. Svrha je otkri postojanje društvenih elementa koji odražavaju nega vne utjecaje na obrazovanje žena. Teorijski dio donosi popis zemalja koje su u središtu istraživanja i njihove karakteris ke zemljopisnog položaja i stanovništva. Analiza osnovnih društvenih karakteris ka prikazuje iden tet arapskog naroda te njihove utjecaje na način života. Cilj istraživanja ostvarit će se odgovaranjem na hipotezu prema kojoj arapsko društvo ne omogućava ženama jednako pravo na obrazovanje. U radu se analiziraju zakonodavstvo, poli čka prava žena te karakteris ke društva i religije koji su povezani s obrazovanjem žena. Navedene kategorije pružile su odgovor na pitanje postoje li teorijske pretpostavke nejednakos u obrazovanju žena unutar arapskih država. Sta s čki pokazatelji stope nepismenos te pohađanja osnovne i srednje škole doprinijeli su prikazu stvarnog stanja obrazovanja žena u arapskim zemljama. Zaključni dio rada donosi rezultate analize u kojoj mjeri analizirane kategorije utječu na obrazovanje žena te na njihovu neravnopravnost u društvu.

arapske zemlje; društvo; obrazovanje žena; pismenost; ravnopravnost spolova

nije evidentirano

engleski

Social influences on the education of women in arab countrie

nije evidentirano

Arab countries; society; educa on of women; literacy; gender equality

nije evidentirano

Podaci o izdanju

63 (4)

2014.

603-627

objavljeno

0037-654X

Povezanost rada

Pedagogija