The use of technology in children's education: Possibilities of the use of applications developed by the ICT-AAC project for the development of early literacy and mathematics skills in preschool and earl school-age (CROSBI ID 621967)
Prilog sa skupa u zborniku | sažetak izlaganja sa skupa | domaća recenzija
Podaci o odgovornosti
Gordana Kuterovac Jagodić, Vesna Vlahović Štetić, Nina Pavlin Bernardić
engleski
The use of technology in children's education: Possibilities of the use of applications developed by the ICT-AAC project for the development of early literacy and mathematics skills in preschool and earl school-age
Projekt Kompetencijska mreža zasnovana na informacijsko-komunikacijskim tehnologijama za inovativne usluge namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama (engleski akronim ICT-AAC) usmjeren je na prijenos znanja i razvoj novih usluga potpomognute komunikacije u području informacijske i komunikacijske tehnologije namijenjene osobama sa složenim komunikacijskim potrebama. Projektni konzorcij se sastoji od četiri sastavnice Sveučilišta u Zagrebu: Fakulteta elektrotehnike i računarstva, Edukacijsko-rehabilitacijskog fakulteta, Grafičkog fakulteta i Filozofskog fakulteta. Članica projektnog tima s Filozofskog fakulteta prof. dr. sc. Gordana Kuterovac Jagodić je na ovoj radionici najprije prikazala ciljeve projekta i njegova dotadašnja ostvarenja. Potom je govorila o tome kako tehnologija mijenja obrazovanje, a posebno uloge nastavnika i učenika te je prikazala mogućnosti aplikacija razvijenih u okviru ICT- AAC projekta za poticanje razvoja pred- čitalačkih i čitalačkih, kao pred- matematičkih i matematičkih vještina kod djece predškolske dobi i nižih razreda osnovne škole. Sve aplikacije, premda inicijalno razvijene za djecu s komunikacijskim teškoćama mogu se koristiti i za djecu urednog razvoja. U radionici je sudjelovalo oko 30-tak psihologa, stručnih suradnika odgojno- obrazovnih ustanova iz raznih krajeva zemlje. Predstavljene su aplikacije Slovarica, Glaskalica, E-galerija , Matematička igraonica , Matematički vrtuljak, Komunikator i Komunikator+ koja je bila u razvoju. Sudionici su sami isprobali aplikacije na tabletima, pametnim telefonima i računalima. Najavljen je i razvoj novih aplikacija za pomoć u svladavanju gradiva nižih razreda iz temeljnih predmeta matematike, hrvatskog jezika i prirode. Sudionici su ocijenili aplikacije vrlo korisnima i uspješnima kako idejno, tako grafički i funkcionalno. Također su bili zadovoljni što su aplikacije dostupne bez naknade. Sudionici radionice ocijenili su kako su aplikacije vrlo primjenjive u poučavanju djece urednog razvoja kao i djece s teškoćama , a čak su uvidjeli i sugerirali neke nove mogućnosti primjene poput, primjerice, kao pomoćnog trijažnog sredstva prilikom provjere spremnosti za školu. Također su naglasili potrebu da sve aplikacije budu dostupne i u verziji za računala/Internet koji su najdostupniji u školama, a koje uglavnom ne raspolažu tabletima. Evaluacija održane radionice pokazale su kako su sudionici bili njome vrlo zadovoljni i kako su od nje imali koristi, te su izrazili želju da se i njihovi kolege u školama s njima upoznaju. Sve informacije o projektu mogu se naći na stranici http://www.ict-aac.hr/index.php/hr/ . Sa te se stranice mogu besplatno skinuti i sve razvijene aplikacije.
technology; applications; literacy; mathematics skills
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
nije evidentirano
Podaci o prilogu
00-00.
2015.
nije evidentirano
objavljeno
Podaci o matičnoj publikaciji
Zbornik u izradi
Teodora Dubrović
Zagreb: Agencija za odgoj i obrazovanje (AZOO)
Podaci o skupu
Nepoznat skup
pozvano predavanje
29.02.1904-29.02.2096